adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Sunny din Eforie Sud 3 grade grade grade

Eforie Sud , str. Dezrobirii, nr. 15  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Sunny din Eforie Sud


   Florina Mihaela din Husi
nota: 8.5
schedule sejur: 26.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, mobilier ok, terasa super. Un loc linistit, frumos amenajat, locul de servit cafeaua foarte placut!
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia e cam deficitara, panza de paianjeni la geam si mari probleme la dus, la mine era crapata cadita si a trebuit sa stau cu mopul in mana! Bucataria chiar ar trebui reorganizata, mesele acelea metalice sunt ruginite. In prezentare se precizeaza existenta aerului conditionat in toate camerele, dar doar la etajul I este!
   Alexandra A. din Bucuresti
nota: 6
schedule sejur: 05.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de plaja si fata de centrul statiunii
- AC-ul
- liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Check out la ora 10.30; pe usa este un afis cu aceasta ora, dar a mai venit o domnisoara in dimineata plecarii la ora 8 sa ne intrebe la cat ne decazam; cred ca este suficient afisul de pe usa astfel incat sa nu mai trebuiasca sa vina cineva sa ne bata la usa ca sa plecam cat mai repede;
- in 5 zile de cazare nu a venit nimeni sa ne intrebe daca mai avem nevoie de ceva prin camera; practic, personalul vilei a fost inexistent;
   Daniel Nicolae D. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 01.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu merita.am ajuns acolo dar camera era data.in ideea in care am facut rezervare .discutat cu receptionera la telefon .
   Stefania M. din Ploiesti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, au raspuns foarte rapid atat prin e-mail cat si telefonic.
cazarea nu s-a conctetizat din motive personale
   Alina M. din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 22.06.2015 - 25.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja
-foarte curat si frumos mirositor in camera
-prosoape
-scaune si masuta pe balcon
-apa calda tot timpul
-frigider in camera
Noi am fost foarte multumiti, conditiile sunt de 3 *** Vila este foarte frumoasa si spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
La dus, chiar daca inchizi usile de sticla, tot se face putina apa prin baie..am spus acest lucru pt a va ajuta sa imbunatatiti.
   Gabriel din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 22.08.2014 - 25.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate cu mobilier relativ nou.
Parcare in curtea interioara.
Distanta mica fata de centrul comercial si de faleza, liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa prosoape,dar sau dat la cerere
Ca peste tot pe unde am mai stat,a deranjat scurgerea de apa de sub cabina de dus, noroc ca aveam matura si faras pentru a ghida apa spre scurgere. Pana de butelie intr-una dintre dimineti.Lipsa plasa de insecte zburatoare.
Preturi de cazare umflate pe tot litoralul in perioada aleasa.
   Cristina din Aregs
nota: 8.5
schedule sejur: 22.07.2014 - 26.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja si centru.
Liniste.
Balcon cu masuta si scaune.
   Florentina B. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 19.08.2013 - 22.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort ,aproape de plaja , parcare .
   Stelian R. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2012 - 15.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost placut impresionati mai ales pt. curatenia din camere si din jur, foarte aproape de plaja si de centrul statiuni.
thumb_down
Aprecieri negative:
De pus in fiecare balcon o masuta cu scaune din plastic.
   Florian S. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 08.08.2011 - 12.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de centrul orasului.
Foarte aproape de plaja si de toate obiectivele.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am minusuri.
CONTACT UNITATE
Magda
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,