adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Margot din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Carmen Sylva, nr. 19  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10

Recenziile vilei Margot din Eforie Sud


   Florentina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.07.2017 - 10.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie, amabilitate, tot ce si-ar dori o familie care vine sa se odihneasca.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem. Totul e ok. Singurul lucru care lasa de dorit e plaja.
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere. Ne-a facut placere sa va avem ca oaspeti. Va asteptam sa veniti si anul viitor, poate se mai schimba si plaja
   Augustin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.07.2017 - 31.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, linistit, proprietarii, niste oameni deosebiti. Foisorul, unde este racoare si bine, poate fi utilizat si pentru servirea micului dejun si a unui gratar facut in curte. Livada din gradina este un umbrar natural binevenit dupa caldura plajei. Ne-am simtit extraordinar. O sa revenim cat de curand, dar de data asta si cu prietenii!
thumb_down
Aprecieri negative:
Prea cumsecade proprietarii! Nici un repros, nicio rautate...
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri si va asteptam cu drag sa reveniti!
   Diana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2017 - 28.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație excelenta si linistita, gazde foarte primitoare, iar curtea este un spatiu perfect pentru relaxare.
Răspunsul unității:
Mulțumim foarte mult pentru aprecieri și va mai așteptăm pe la noi!
   Dana Delia din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 21.07.2013 - 27.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gradina din curte, foisorul, liniste permanenta
curatenia si seriozitatea personalului
thumb_down
Aprecieri negative:
Conexiunea la internet slaba in camere
   Catalin T. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.07.2011 - 28.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii foarte bune si o curatenie desavarsita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic de comentat.
CONTACT UNITATE
Administrator
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,