adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Elva din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Transilvaniei, nr. 27-29  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Elva din Eforie Sud


   Nicolae Marius P. din Fagaras
nota: 9.7
schedule sejur: 24.08.2017 - 28.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia si ospitalitatea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul dificil la plaja din apropiere.
   Miron F. din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 29.07.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o cladire noua, moderna, cu spatii generoase de cazare. Am apreciat curatenia si faptul ca lenjeria de pat e alba si in foarte buna stare. Amplasarea e intr o zona linistita, nepoluata, statiunea este intinsa si plina de verdeata. Accesul la plaja e rapid, pitoresc chiar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusurile tin de primarie. Trebuie lucrat mult la aspectul domeniului public, toaletarea vegetatiei, refacerea trotuarelor si multe altele. Oricum statiunea e mult peste omonima ei nordica, fiind spatioasa si aerisita.
   Gabriela din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 28.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul oferit si promptitudinea raspunsului
   Ana-Maria C. din Sfantu-gheorghe
nota: 10
schedule sejur: 05.08.2015 - 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera este mare amenajata cu bun gust, iar patul foarte mare. In camera ai minifrigider destul de incapator. Alt plus baia destul de mare, si balconul - cu vedere catre mare am avut noi. Pot spune ca toata pensiunea este amenajata cu mult bun gust, gazdele sunt foarte amabile, discrete si foarte intelegatoare cand este vorba de probleme cauzate de copii mici. Distanta mica pana la plaja este un atu al amplasarii. Vom reveni cu siguranta.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru apreciere. Va asteptam in urmatorul sezon.
CONTACT UNITATE
Enache Mioara
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,