adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Pongal din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Republicii, nr. 45  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Pongal din Eforie Sud


   Vasile L. din Brasov
nota: 8.5
schedule sejur: 24.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte atent cu turistii, camerele sunt curate ,iar lenjeria este schimbata la fiecare 2 zile. Mancarea de la restaurant cred ca e una dintre cea mai buna din toata statiunea. Proprietarii pensiunii sunt doi oameni deosebiti si foarte atenti cu turistii. Parerea generala este una foarte buna si as reveni cu drag.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea este amplasata langa E87 si e zgomot in timpul noptii.
   Andreea S. din Suceava
nota: 9.2
schedule sejur: 06.07.2015 - 13.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune unde se pune suflet si nu se acorda doar niste servicii. Ospitalitatea gazdelor si a personalului, promptitudinea si dorinta lor de a te simti bine, alaturi de o mancare buna la preturi decente, contribuie la un concediu reusit si relaxant.
   Maria D. din Botosani
nota: 9.7
schedule sejur: 02.07.2015 - 10.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea este foarte buna, mobilierul este nou si confortabil, mancarea este excelenta, foarte gustoasa, oamenii sunt foarte politicosi si prompti in rezolvarea unor eventuale probleme. Va multumim d-na si d-le Pontea! cu siguranta ne vom revedea anul viitor! Tot respectul pt.ceea ce faceti! maria dolniceanu
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru noi nu au existat minusuri .zgomotul strazii, atenuat de termopan, nu este o vina a proprietarilor.
   Paul A. din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 07.07.2015 - 10.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte amabil
mancarea este foarte buna
   Damian din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 18.07.2014 - 20.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comfort, liniste si profesionalism. Mancare foarte buna la restaurant.
   Florica Niculina A. din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 05.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii foarte amabil, in camera a fost curat, mancarea foarte buna: ca la mama acasa.
CONTACT UNITATE
Pontea Danut
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,