adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Karol din Eforie Sud 3 grade grade grade

Eforie Sud , str. Arges, nr. 14  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Karol din Eforie Sud


   Iulian din Focsani
nota: 9.8
schedule sejur: 25.08.2014 - 30.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal discret, confort de nota 10, o grădină frumos amenajată unde şi cafeaua pe care o serveam avea parcă un gust mai bun decât în cameră.Vom reveni cu siguranţă!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat
   Florin din Cernavoda
nota: 9.2
schedule sejur: 04.08.2013 - 11.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona foarte linistita.
Multa verdeata in curtea vilei.
tv lcd 36 inch.
Internet ireprosabil.
Camere spatioase si curate.
Bucatarie de vara utilata corespunzator (poate ar fi util si un cuptor cu microunde?).
Camerele sunt utilate cu frigidere de marime medie, arhisuficiente pentru un sejur la mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie: gratarul ar putea fi mutat ceva mai departe de vila astfel incat fumul sa nu ajunga deloc in camere.
   Elena din Onesti
nota: 8.7
schedule sejur: 23.07.2013 - 26.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea interioara este perfecta pentru copii. Accesul la bucatarie este binevenit (eu am preparat noaptea biberonul cu lapte al copilului).
Personalul este discret, nu se amesteca in programul zilnic al turistilor.
Sunt camere video de supraveghere pe holuri si in curte.
Este liniste in vila, nu se fumeaza in camere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Intervalul cat stau aprinse becurile cu senzori de miscare, de pe scarile interioare, sa fie mai mare cu cateva secunde.
Proprietarii sa-si noteze exact perioada si numarul de camere rezervate.
CONTACT UNITATE
Karol
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,