adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Evelin din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Mircea cel Batran, nr. 2B  
​Capacitate: 2 adulți și 1 copil în 1 spațiu de cazare.
Garsoniera Evelin se află la 200 m de plaja Splendid Beach, are 1 cameră + bucatarie ( utilata complet, cuptor microunde, frigider, aragaz, vesela) + baie utilata (boiler electric, prosoape, săpun), este modernizată si renovată în 2017.

Oferim gratuit pat suplimentar pentru o persoană.

Parcarea autoturismelor se face chiar sub geamurile apartamentului.

Se află foarte aproape de centrul stațiunii, parcul central si băile reci ( Lacul Techirghiol ) .
Facebook : Garsoniera Evelin

Pentru rezervări (avans) vă punem la dispoziție contul ro 95 rzbr 0000 0600 1366 0842, deschis la Raiffeisen Bank, pe numele Radu Marian.

Avansul perceput este contravaloarea a minim 2 nopți de cazare si este nereturnabil.

Mulțumesc !
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check acces la bucatarie
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Radu Marian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,