adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Emma din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Carmin Silva, nr. 10  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.1/10 Bine
8 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 8).

record_voice_over Personal:9.3
insert_emoticon Servicii:7.3
lightbulb_outline Curățenie:8.3
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:7.3
location_on Localizare:7

Recenziile complexului turistic Emma din Eforie Sud


   Cristian I. din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 25.08.2017 - 31.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru un apartament superior cu 2 camere:
Loc de parcare, loc de joaca, tv lcd in fiecare camera, apa calda non-stop, curatenie, prosoape si lenjerii curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Furnici in camere care apar mereu chiar daca s-a dat cu un spray; gresie pe jos (pentru copii poate fi o problema); lipsa aer conditionat; camerele si baia foarte mici; lipsa bucatarie in apartament; lipsa unei mese in interiorul apartamentului; saltelele au ca un fel de cocoasa pe mijloc si se doarme destul de incomod pe ele; usa de la intrare in apartament gaurita in jurul incuietorii si cu spatiu mare de la podea, practic orice se aude prin ea ca si cum n-ar fi, inclusiv vizitele tantarilor, furnicilor...; distanta maricica pina la plaja; bucataria comuna pusa la poarta si pe care n-am folosit-o decat pentru cafea; intrarea in curte are o vale extrem de abrupta care pentru masinile joase si foarte joase e o problema.
   Andrei C. din Iasi
nota: 9
schedule sejur: 29.07.2017 - 05.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plasat intr-o zona linistita, aproape de plaja,camera foarte mare si bine pusa la punct,baia mare si ingrijita,personal de calitate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Costul suplimentar pentru aer conditionat
Răspunsul unității:
Mulțumim frumos pentru plusuri .
Locațiile care sunt dotate cu aer conditionat au același tarif ca și cele fără.
Nu se percepe nici un cost suplimentar ....
Cu atât mai mult cu cât locația dumneavoastră nici nu este prevazuta cu AC ...
Personal consider ca orice mărire tarifară față de ce este afișat pe site , aplicată turistului la sosire , este o lipsă de respect a unității și o injosire a respectivului turist .
Prețurile afișate pe site sunt identice cu cele incasate la momentul cazării .
Mulțumesc !
   Mihail Iulian P. din Ploiesti
nota: 8
schedule sejur: 07.07.2017 - 13.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație liniștită aproape de plajă la o distanță de aproximativ 5 minute de mers pe jos, loc de joaca pentru copii mici, am avut un apartament răcoros.Una peste alta sunt mulțumit de cazare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Consider ca apartamentul in care am stat cazați se continua renovarea cred, deoarece mobilierul era nou, dar ușile la baie si încăperi se închideau greu datorita umezelii, schimbarea prosoapelor sau așternuturilor nu s-a făcut in cele 5 zile iar prin colturile camerelor erau urme de păianjeni.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru plusuri ...
Vă reamintesc că trebuie să faceți raportul preț / calitate , iar dumneavoastră ați plătit 85 ron / noapte / cameră , la vremea respectivă .
In ceea ce privesc minusurile , consider că atunci când aveți o nemulțumire ... O expuneți .
Dacă nu o faceți în timp util , ptr a vă remedia inconvenientul , înseamnă că nu a deranjat așa tare și v-o asumați.
Dumneavoastră nu ați semnalat nemulțumiri în timpul sejurului ...
Cu siguranță acel paianjen nu era la sosirea dumneavoastră, fiind laudați la capitolul curățenie, dar fiind o zonă împădurită și cu multă verdeață , nu este exclus să-și fi facut apariția...acel renumit paianjen .
Eu le tot spun să stea afară, dar se pare că mai există câte unul încăpățânat .
Atât lenjeria , cât si prosoapele se schimbă la cerere ... Nu am pretins ca suntem de 5* ultra all +++ și posibil nici acolo să nu o facă .
In momentul când cei 85 ron , plătiți de dumneavoastră , se vor transforma in 85 € , atunci cu siguranță le vom schimba zilnic .
P.S.: paianjenii sunt din partea casei și sunt incluși în preț :))
   Violeta din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 24.08.2016 - 31.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie cu mult spatiu verde .
Camerele spatioase ,
aproape de mare .
acces la bucatatie mai mult decit suficient .
totul a fost frumos .
personalul amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu stiu ce minusuri sa semnalez , totul a fost conform asteptarilor .
Răspunsul unității:
Mulțumim frumos si vă mai așteptăm !
   Cosmin C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2016 - 02.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate/pret excelent
Răspunsul unității:
Mulțumim frumos și vă mai așteptăm !
   Romica din Buzau
nota: 9
schedule sejur: 27.08.2016 - 30.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație buna, aproape de plaja, cred că e mult 5 minute cu plecat din camera cu tot, personal amabil, liniște, multa liniste, Complexul arată mult mai bine decat în postari, parcare proprie, masina poate fi lăsată în siguranță fără probleme. Administratorul se implică în rezolvarea unor probleme ce țin de cazare, internet, mici neplăceri ce apar din neant.
Nu e de multe stele, important e să te simți bine si sa nu stea gazda pe capul tau, ceea ce sa si întâmplat.
Multumesc.
Deja ne-am făcut planuri si pentru sezonul următor cu mai multe zile de cazare în Complexul Emma
thumb_down
Aprecieri negative:
Draperii la ferestre, pentru intimitate.
Răspunsul unității:
Mulțumim frumos și vă mai așteptăm !
   Aurora Alexandra din Galati
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 04.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de plaja
Spațios
Liniștit
Aproape de magazine, restaurante si numeroase autoserviri
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca o sugestie de îmbunătățire, consider că niște jaluzele la ușile de la intrare ar fi binevenite.
Răspunsul unității:
Mulțumim frumos ptr încrederea acordata .
Sugestiile sunt binevenite , iar remedierea lor aduc plusuri în sezoanele următoare .

Mulțumim și va așteptăm și la anul !
   Cristian C. din Adjud
nota: 8.2
schedule sejur: 05.07.2016 - 08.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Discretia si amabilitatea gazdelor;
-flexibilitatea lor (referitor la ora primirii si ora plecarii noastre);
-liniste, multa verdeata, copaci umbrosi (in special platani);
-curatenie si confort - acceptabile pentru persoane fara multe pretentii
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa aerului conditionat si a draperiilor la ferestre (una din camerele apartamentului era "scaldata" in soare dupa-amiaza);
- prezenta gresiei din dormitoare - un risc pentru familiile cu copii mici (concret, la noi, din patru copii, trei au cazut in timpul somnului din pat, alegandu-se cu niste "frumuseti" de cucuie).
Răspunsul unității:
Bună ziua !
Mulțumim pentru plusurile acordate .

Sosirea dumneavoastră a fost sub ora check-inului , iar check-autul pe la 22.00 ....Deci cu 10 ore peste limita scrisa pe site .

În ceea ce privește curățenia și confortul , așteptăm și alte recenzii .

În privința lipsei aerului conditionat din anumite apartamente , nu cred ca este o problema , ținând cont de zidurile groase din piatra ale construcției , care sunt chiar răcoroase .

Gresia din camere se vede și în pozele de pe site , și este pentru o mai buna și eficienta curățenie .

Îmi pare rău pentru cei 4 `năzdrăvani` ai dumneavoastră , carora cu greu le făceați față , dar sincer mă îndoiesc ca în cele 3 nopți de găzduire chiar ați întâmpinat aceste probleme .

Acesta este un drept la replica acordat de site .
Mulțumim și va mai așteptăm !
CONTACT UNITATE
Radu Marian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,