adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Mario din Eforie Sud

Eforie Sud , str. Arges, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.8/10 Excepțional !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.8
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:9
Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Mario din Eforie Sud


   Stefan din Buzau
nota: 9.5
schedule sejur: 12.08.2017 - 15.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare, camera curata, condiții foarte bune. Un loc minunat pt concediu.
   Leonard din Roman
nota: 9.5
schedule sejur: 17.07.2017 - 21.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este foarte liniste ideal pentru o familie cu copil care vrea liniste.
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri!
   Simona din Popești Leordeni
nota: 10
schedule sejur: 30.08.2016 - 03.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari, spatioase, curte umbroasa, intimidate.
Răspunsul unității:
Multumim.Va asteptam si la anul.
   Eugen Florin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2016 - 17.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost exact ca in descriere. Curtea este superba.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost.
Răspunsul unității:
Multumim frumos.
   Cristian P. din Alexandria
nota: 10
schedule sejur: 01.08.2016 - 06.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate si comfortabile , curtea frumos amenajata ce ofera un loc de relaxare excelent dupa o zi la plaja. Bucataria bine utilata.
Răspunsul unității:
Multumim frumos.
   Maria din Sibiu
nota: 8
schedule sejur: 23.07.2016 - 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, curate, liniste, curtea frumos amenajata, intimitate. Gazda,d-na Maria, extrem de amabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
In baie ar trebui puse niste cuiere pt prosoape.
Distanta destul de mare pana la plaja.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru recenzie.Este primul an in care inchiriem si mai sunt detalii pe care trebuie sa le punem la punct.Multumim pentru sugestie.Cat despre distanta pana la mare,in prezentarea pe care o avem despre Casa Mario,se specifica clar acest detaliu.
CONTACT UNITATE
Maria
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,