adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Dobre din Eforie Sud

Eforie Sud , str. N. Titulescu, nr. 33 A  
​Capacitate: 15 adulți în 5 spații de cazare.
Punem la dispozitia oaspetilor 7 camere triple cu grup sanitar in camera { cabina de dus sau cadita }, apa calda non stop, pardoseala din gresie si parchet din lemn lacuit, balcon propriu, tv, wirless, frigider pe etaj {un frigider la 2 camere }, exista si camere cu frigider propriu ...foisor, gratar, bucatarie.

Casa este situata intr-un loc linistit, ideal ptr. Familiile cu copii, la max. 15 min de mers pe jos pana la mare.
In fata casei este amenajat si un loc de parcare.

Ptr. Oricare alte intrebari va rog sa nu ezitati sa ma sunati la 0723750035.
Tariful poate fi negociat in functie de NR. De zile de sejur si de dotarile camerei.
Daca camera are A C pretul se va modifica.
Rugam seriozitate.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque

Facilități camere:

  • check camere cu balcon
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dobre Ion
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,