Vila Laguna din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Marii, nr. 8  
Nota 9.49 / 87 recenzii 10 - Excelent !
Virgil din Bucuresti

Liniste, curatenie, foarte aproape de plaja,apa calda tot timpul, frigider, televizor, aer conditionat. Personal foarte amabil. Sigur vom reveni si anul viitor.

​Capacitate: 70 adulți în 26 spații de cazare
Vila Laguna este situată in Eforie Nord, la 150m de plaja Belona si plaja Vraja Marii -distanta reala, ce poate fi parcursa pe jos, in aprox. 3 min ; la 50m de Baile Reci de namol de la lacul Techirghiol, la 300m de centrul statiunii, la 250m de gara, iar restaurantele, terasele sunt in imediata apropiere( 50 m) a unitatii noastre de cazare.
Locatia excelenta nu este singurul atu ci si spatiile (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check pers. cu dizabilități
  • check plata cu cardul
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check tichete de vacanță electronice
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.