Vila Ema din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Victoriei, nr. 11  
Cosmin din Deva

Curatenie exemplara in camera, camera cu pat matrimonial, frigider, AC, televizor cu ecran plat, baie in camera cu apa calda non stop, balcon mare, masina se parcheaza in curte un mare plus, bucatarie utilata complet la demisol, terasa exterioara mare cu mese si umbrele, aproape de plaja la aprox. 5 minute de mers lejer si nu in ultimul rand gazedele sunt foarte primitoare si placute. A fost o experienta frumoasa pe care o vom repeta.

​Capacitate: 14 adulți în 6 spații de cazare
Intre 1-30 iunie si 1-30 septembrie, la 5 nopti de cazare, a 6-a este gratis!

Vila Ema se afla situata in partea de Nord a statiunii, la 350m de baza de tratament Efo Sun si la 5 min distanta de plaja.

Unitatea dispune de parcare proprie, terasa, gratare in curte si bucatarie utilata cu strictul necesar.

Camerele sunt dotate cu televizor, frigider, aer conditionat, balcon si baie proprie.

Camera (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check minibar în cameră
CONTACT UNITATE
Emilia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.