adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Cristalex din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Grivita Rosie, nr. 2  
​Capacitate: 16 adulți în 4 spații de cazare.
Locatia este compusa din :
- camere cu doua paturi duble matrimoniale .
- apartamente cu doua camere (2 paturi duble matrimoniale in dormitor si sofa extensibila de 2 locuri in living).
Fiecare locatie (apart. /camera) este dotata cu:baie proprie, Tv cablu, minibar, aer conditionat, internet wireless, uscatoare de corp - foen.
Locatia dispune de locuri de parcare stradal, curtea interioara este dotata cu mese si umbrele, loc de luat masa, gratar, o bucatarie exterioara folosita si dotata numai pentru minuturi / mic dejun, hrana copii mici / microunde, filtru cafea, barbeque, etc .

Pentru confirmarea rezervarii va rugam sa depuneti un avans ce va fi virat in cod iban RO29rncb0114031576330002 deschis la BCR.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check incalzire centrala
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Proprietar
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,