adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Casa Mea din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Nicolae Balcescu, nr. 6  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile vilei Casa Mea din Eforie Nord


   Nelu din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 26.08.2013 - 28.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte comfortabile si foarte curate,curtea f curata,
Răspunsul unității:
Multumim pentru aprecieri. Va asteptam cu mare drag !
   Paul B. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 25.08.2012 - 02.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii sunt gazde minunate, confortul, dotarile, linistea si respectul celor din jur.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sunt ceva probleme cu mancarea din restaurante si magazine. Daca s-ar putea face in incinta vilei o autoservire sau un mic restaurant ar fi minunat. Nu e obligatoriu, dar ptr cei cu copii mici e un pic greu. Este doar o idee ptr viitor.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecierea dvs. Va mai asteptam si in anii viitori. Noi ne-am gandit si la posibilitatea de a oferi masa, dar ne-am lovit de refuzul majoritatii, existand tendinta de a manca la autoservirile mari (unde se crede ca mancarea este obligatoriu proaspata si ieftina, desi uneori calitatea lasa de dorit). Vom tine cont de parerea dvs. Si, cine stie, poate ca in anii urmatori vom face pachete turistice incluzand si mancarea.
   Simion Marin M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2011 - 29.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O comunicare excelenta cu gazdele noastre, servicii ireprosabile, curatenie in camera in fiecare zi, acces la piscina la orice ora.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am comentarii negative.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va mai asteptam !!!
CONTACT UNITATE
Marcela Corbeanu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,