adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Calil din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Mesteacanului, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici

Recenziile vilei Calil din Eforie Nord


   Miruna din Giurgiu
nota: 8.8
schedule sejur: 25.08.2014 - 30.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost amabil si serviabil. Totul era curat si bine pastrat. Raportul calitate pret a fost excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera de 4 persoane un pic cam mica, si paturile mici. Plaja este la 10 minute, numai ca sunt foarte multe plaje private in zona si prin urmare tot trebuie sa mai mergi ceva sa-ti gasesti loc.
   Catalin din Craiova
nota: 4.3
schedule sejur: 24.07.2014 - 29.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terasa, acces la bucatarie,frigider marisor in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au intrat deloc pentru curatenie, nici macar cosul nu l-au golit,nu au respectat camera rezervata initial, nu mai revenim
   Cristina din Timisoara
nota: 7
schedule sejur: 20.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Acces bucatarie, gratar...
Camerele au baie proprie,unele si balcon.
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiu mic pt garderoba.
Baie fara prosoape.
Eliberarea camerei la ora 9 dimineata!
Destul de departe de centru si de plaja-10 minute.
   Andreea O. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 04.08.2013 - 09.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost bine, poate putin cam departe de plaja Belona insa mersul pe jos ne-a relaxat. Personalul unitatii a fost foarte amabil si ne-a ajutat cu ce am avut nevoie pe parcursul sederii noastre.
thumb_down
Aprecieri negative:
Reteaua de internet wireless are un semnal foarte slab, nu am reusit sa ne conectam iar aerul conditionat din camera era nefunctionabil.
Răspunsul unității:
10 minute pana la plaja asa cum este mentionat in descriere [plaja debarcader]cat despre aer conditionat vreau sa precizez ca aparatele sunt noi probabil nu ati stiut sa l folositi. Pentru reteaua de internet am re innoit contractul anul acesta[2014]cu viteza mai mare
CONTACT UNITATE
Calil
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,