adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Bey-Lik din Eforie Nord

Eforie Nord , str. B. P. Hasdeu, nr. 16  
Nota 9.9/10 Excepțional !
23 recenzii
Ionut din Gura Sutii (06.08.2017)

Curatenie in camera,discretie, doamna Liliana ca de fiecare data gazda de nota 10!

​Capacitate: 34 adulți în 14 spații de cazare.
Vila Bey-Lik va ofera cazare in 9 camere duble, 3 camere triple si 2 camere de 4 locuri. Unitatea se afla la numai 10 minute de plaja Debarcader, 3 minute de piata, 5 minute centru si teatrul de vara, 15 minute de gara.

Dotari: parcare la frontul stradal (in limita a 7 masini,restul in imprejurimi), curte, acces la bucatarie de vara, terasa acoperita, gratar.
Dotari camere: baie proprie( apa calda permanent), Tv, aer conditionat, frigider in camera(exceptie camerele 1 si 2 care au combina frigorifica folosita in comun amplasata alaturi pe terasa) , internet wireless. Camerele sunt dispuse la etajul 1(cam. 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10) si respectiv etajul 2 mansardat(3,4, 11, 12, 13, 14 ). In camera are gratuitate doar un copil pana in 10 ani, cea de-a doua persoana(copil sau adult)cazati peste capacitatea camerei vor fi taxati in plus fata de tariful afisat(cu stabilirea clara si prealabila a nr de persoane ce vor fi cazate).

Check-in ( cazarea ):intre orele 12-14, in functie de terminarea curateniei in cam eliberate(sau si mai devreme cand este posibil)
Check-out ( eliberarea camerei ) - pana la ora 09. 00

Rezervarile se fac doar telefonic, intre orele 08. 00 - 14. 00 si 18. 00 - 21. 00. Rezervarea este valabila numai in momentul achitarii unui avans de 30% din valoarea totala a sejurului, (informatiile despre numarul de cont le veti primi de la persoana de contact) iar diferenta se achita in momentul cazarii . Plata avansului se va efectua intr-un interval de 48 de ore de la solicitarea turistului si constituie acceptarea conditiilor afisate pt rezervare. Tarifele la rezervarile efectuate nu se mai modifica. Informatiile de pe internet sunt verificate si veridice. Nu ne asumam nici o raspundere si nu se returneaza nici un fel de plata efectuata, din cauza intelegerii gresite a informatiilor sau din motive neintemeiate(vreme nefavorabila sau nerespectarea perioadei rezervate). Se accepta returnarea platii avansului numai in cazul anularii cu cel putin 14 zile inainte, fata de data stabilita a rezervarii.

Regulile casei: respectarea obligatorie a linistii intre orele 14-17 si 23-7. Accesarea bucatariei si a gratarului dupa ora 23 nu este permisa. La bucatarie se practica autogospodarirea.In camere se intra zilnic doar pt.ridicarea gunoiului,iar schimbarea lenjeriei se face la 4-5 zile functie de durata sejurului. Orice gen de muzica va fi ascultat in particular fara a deranja spatiul public. Vizitarea nocturna a celor cazati este strict interzisa, iar pe timpul zilei se poate face doar cu acordul proprietarului. Spatiul curtii si al terasei fiind destul de restrans, serveste ca loc de relaxare si nu ca loc de joaca pentru copii.Nu este permis accesul animalelor de companie.Va multumim pt.intelegere si va asteptam !
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Liliana Demian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,