Vila Antaris din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Alexandru Iona Cuza, nr. 17  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.53 / 9 recenzii10 - Excepțional !

Nota este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(9 recenzii din 9).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.37
lightbulb_outline Curățenie:9.75
weekend Confort:9.25
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:9.76
   Georgica Steluta din Cosmesti
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2019 - 29.07.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,gazda primitoare,liniste
   Bianca din Craiova
nota: 9.83
schedule sejur: 15.07.2019 - 20.07.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucataria complet echipata, curatenie in fiecare zi.
Foarte aproape de plaja, magazine, restaurante.
   Adrian A din Gherla
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2019 - 17.07.2019
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia ok, proprietari super ok, aproape de plaja si de punctele de interes
   Anca din Bucuresti
nota: 10
info_outline Turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unității în 13.05.2019.
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea nu s a concretizat din cauza unui deces in familie. Desi intr o situatie dificila proprietarul a avut taria sa discute profesionist detalii tehnice (nr cont ptr rambursare avans, termene etc). Ne pare rau ca acum nu s a putut, noi cunoastem bine locatia si cu siguranta vom reveni.
   Nicolae din Ramnicu Valcea
nota: 8.67
schedule sejur: 30.08.2018 - 02.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie foarte buna, zona linistita, plina de verdeata, aproape de mare si de mancare. Curatenie ok. Gazda serviabila. Saltea confortabila, aer conditionat, TV LCD ok cu multe programe, balcon cu masa si scaune, sarma de rufe si carlige. Frigider curat si functional.
Faptul ca puteam sa stam pe balcon la umbra pomilor a fost super. Nici nu am avut nevoie de aer conditionat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa camera depozitare bagaje. Accesoriile de baie trebuie inlocuite (ideal renovare totala la baie). La usa de la intrare in camera se poate pune un cheder de burete ca sa izoleze si sa nu faca galagie la inchis. Potential mult mai mare cu niste investitii medii pe parte de interior.
   Monica din Târgu Jiu
nota: 10
schedule sejur: 02.09.2018 - 07.09.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația foarte frumoasa, curățenia si ospitalitatea gazdei!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am!
Răspunsul unității:
Multumim foarte mult pentru recenzie ! Va mai asteptam cu drag !
   Adrian din Miercurea Ciuc
nota: 9.67
schedule sejur: 19.08.2018 - 26.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia, linistea
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru apreciere !
   Elena din Bucuresti
nota: 9.33
schedule sejur: 05.08.2018 - 10.08.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este foarte aproape atat de plaja cat si de centru. Este foarte curat si personalul este discret.
Răspunsul unității:
Multumim frumos pentru recenzie !
   Roxana din Ploiesti
nota: 8.67
schedule sejur: 15.07.2018 - 18.07.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locația foarte bună, camerele spațioase, curate. Gazda foarte amabilă. Cu siguranță vom reveni. Per total, recomand.
thumb_down
Aprecieri negative:
O mica problema la baie cu scurgerea și lipsa unei perdele la dus. Totuși gazda a fost receptivă la sugestiile noastre.
Răspunsul unității:
Multumim frumos ! Intr-adevar, sifonul de la cadita se infundase cu nisip de plaja, dar am rezolvat problema.
CONTACT UNITATE
Angela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.