adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Miraky din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Faleza Belona, nr. 12  
​Capacitate: 50 adulți în 20 spații de cazare.
Pensiunea Miraky este situata in Eforie Nord, intre lacul Belona si malul Marii Negre.

Astfel, unitatea beneficiaza de o pozitie ideala pentru persoanele ce doresc un concediu de neuitat, deoarece toate camerele au vedere ori spre lac ori spre mare.

In apropiere exista locatii pentru agrement, terase si magazine.

Pensiunea Miraky este formata din 10camere duble si ,8 camere triple si 2 apartamente
Toate avand urmatoarele dotari:
-mobilier nou
-tv ( cablu );
-minibar;
-balcon;
-baie proprie ( cabina de dus);
-apa calda non-stop;
-aer conditionat etc.

Structura unitate turistica:
Pensiunea Miraky ofera cazare in:
- 2 apartamente
- 10 camere duble
- 8 camere triple.

Va asteptam cu drag pentru un sejur relaxant de neuitat! !
Camerele cu vedere la mare au un Supliment.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check terasa

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check frigider in camera
  • check camere cu balcon
  • check aer conditionat
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Mircea Barzecu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,