adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Meridian din Eforie Nord

Eforie Nord , str. I. Ghe Duca, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Meridian din Eforie Nord


   Roberto din Ploiesti
nota: 4.8
schedule sejur: 22.07.2015 - 28.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul din pensiune super
thumb_down
Aprecieri negative:
Cat am stat noi 7 zile nu a venit personalul sa faca curat in camera, pacat de confortul pensiunii!
- cearceafurile urat mirositoare din cauza detergentul la spalare
   Ioan din Targu-mures
nota: 9.8
schedule sejur: 18.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie
- personal amabil
- proprietarii foarte de treaba
- toate conditiile unui sejur de relaxare
- toate dotarile neceseare ( tv, aer conditionat, frigider)
   Elena C. din Mizil
nota: 9.8
schedule sejur: 11.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de plaja,este mica ,personalul amabil,aproape de centrul statiunii,as reveni aici.
   Iulia din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 02.08.2014 - 06.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Relativ aproape de centru;
- personal ok;
thumb_down
Aprecieri negative:
Sunt camere care nu au aerisire direct afara, ci intr-o curte interioara, ceea ce nu permite aerisirea corespunzatoare a camerelor;
- sunt camere care nu au balcon, nu exista un spatiu unde se pot intinde prosoapele de la plaja;
- la parterul pensiunii se afla un pet shop, simtindu-se in camera mirosul de la animale/mancarea animalelor.
   Ioan din Targu Mures
nota: 9.7
schedule sejur: 02.08.2014 - 08.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camere
- liniste
- frigider in camera
- magazin alimentar la parter
- distanta mica fata de plaja si de centru
   Viorica P. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 18.07.2014 - 28.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Da ,am fost multumita in general camera curata si primitoare ,este aproape de mare si de centru
iar proprietara foarte cominicativa si draguta.
daca la anul merg tot in Eforie cu siguranta revin tot acolo.
Va doresc o zi frumoasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Buna ziua ,va spun ca nemultumirea mea care o avut-o in legatura cu cazarea a fost accea caci in 9 zile cit am stat nu s-a intrat odata sa se mature sau sa se schimbe lenjeria sau prosopele, iar la intrare ar trebui sa fie curatenie .
Multumiri pt intelegere.
   Raluca Elena din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 22.07.2014 - 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, mobilier nou
- foarte aproape de piata si centrul statiunii
- magazin alimentar la parterul pensiunii
- personal amabil (am fost lasati sa realizam check-out-ul mai tarziu decat era trecut pe site)
thumb_down
Aprecieri negative:
Este destul de dificil de realizat cazarea/decazarea (nu exista receptie, trebuie sunat si asteptat apoi sa vina cineva din personalul unitatii pentru a putea prelua/preda camera)
- plaja este la aprox. 10-15 minute de mers pe jos
- nu se face curatenie in camere pe parcursul sejurului
   Sergiu Iulian din Bucuresti
nota: 3.8
schedule sejur: 14.07.2014 - 18.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este aproape de plaja 5 min si de centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pe timpul sederii in aceasta pensiune in sejur de 4 nopti si 5 zile nu s-a facut curatenie, nu au schimbat lenjeria, cosul de gunoi de la baie si nici prosoapele. In plus de am cerut o camera cu balcon si frigider si am primit un balcon comun care era inchis si frigiderul tot comun. In timp ce ne-am cazat am observat ca la baie nu exista decat un prosop mic pt picioare si unul mai maricel pt fata si cand am intrebat de prosoape pt corp doamna de la `curatenie` a spus ca nu se dau prosoape pt dus. Dupa acest sejur la aceasta unitate sigur nu ne vom mai caza acolo.

Camera in care am fost cazat respectiv camera 2 nu detine frigider decat la comun cu camera de vis-a-vis in balconul care era inchis.
   Valentin din Rm Valcea
nota: 9.7
schedule sejur: 08.07.2014 - 14.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia.
Camera, baia, echipate cu gust și foarte curate
Distanța față de mare, 5-6 minute, chiar nu este un impendiment.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,