adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea As din Eforie Nord

Eforie Nord , str. 23 August, nr. 11  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii As din Eforie Nord


   Claudia G. din Alba Iulia
nota: 10
schedule sejur: 18.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este al doilea an cand mergem si suntem foarte multumiti. Proprietarii sunt de nota 10 si ne-am reantalnit cu placere.
Este o pensiune linistita departe de zgomotele statiunii.
Asteptam urmatorul concediu pentru a reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri.
   Anny din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 19.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Patronii pensiunii sunt deosebit de amabili si serviabili cu clientii, te fac sa te simti ca acasa.
Pensiunea este curata, aparatele din camera (frigider, televizor, aer conditionat) functioneaza, pensiunea este cam la 10 minute de plaja, mergeti cu incredere.
In curte sunt multe flori, leagan, foisor, locuri unde puteti lua o gustare in liniste.
   Gabriela Ligia A. din Turda
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2014 - 28.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune minunata cu proprietari deosebiti, amabili si profesionisti unde punctul forte este respectul fata de turist.Locatia aproape de plaja,centru si de toate punctele de interes.O pensiune unde predomina curatenia si linistea. Camerele sunt spatioase, luminoase, aerisite, dotate cu mobilier modern, televizor LCD, aer conditionat, apa calda permanent.Am apreciat in mod deosebit ambianta, discretia si confortul. Ne-am simtit minunat si de-abia asteptam sezonul urmator pentru a reveni cu mare drag.
   Adrian din Oradea
nota: 9.7
schedule sejur: 30.06.2014 - 08.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Familia Murat care gestioneaza pensiunea este deosebita si extrem de atenta la toate problemele/nevoile turistilor, la dispozitia carora stau de dimineata pana seara tarziu ! Este printre putinele pensiuni ocupata complet de turisti in tot sezonul. Raportul pret/calitate este printre cele mai bune din Eforie Nord !!!
   Mirela M. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2013 - 02.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, foarte amabile. Pensiunea e situata aproape de centru, de baile reci de namol si de plaja. Locul de parcare e special amenajat si pazit.
   Andreea din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2013 - 05.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit excelent. Camerele mari, curate, gazdele primitoare.
Cu siguranta o sa revenim
   Razvan O. din Campina
nota: 8
schedule sejur: 27.08.2012 - 01.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata, gazda foarte primitoare, pozitie centrala.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi fost buna cabina de dus.
   Florin din Petrosani
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2012 - 02.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea gazdei, intr-adevar o persoana deosebita.
Curatenia si dotarea moderna a pensiunii.
Situata la 2 pasi de centrul statiunii.
   Pasca din Timisoara
nota: 9.3
schedule sejur: 25.08.2012 - 28.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja si de centru.
Camerele curate, mari, utilate.
   Stelian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2012 - 25.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat in camere, personal amabil, liniste, prosoape curate. In general foarte bine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am aspecte negative.
   Mihaela C. din Fagaras
nota: 10
schedule sejur: 07.07.2011 - 13.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata intr-o zona linistita, la cateva minute distanta de plaja. Personalul este foarte primitor si comsecade. De asemenea curatenia din camera si din curtea pensiunii este la ea acasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit nimic de comentat pentru aceasta rubrica.
CONTACT UNITATE
Murat Lemon
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,