adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Ovicris Selena din Eforie Nord 2 grade grade

Eforie Nord , bd-ul 23 August, nr. Lot 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
8 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(6 recenzii din 8).

record_voice_over Personal:9.5
insert_emoticon Servicii:8.8
lightbulb_outline Curățenie:8.5
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:8.7
location_on Localizare:8.3

Recenziile hotelului Ovicris Selena din Eforie Nord


   Rita S. din Buzau
nota: 8.2
schedule sejur: 11.08.2017 - 15.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera este spatioasa si curata. Lenjeria de pat si prosoapele sunt curate , iar din camera se ridica zilnic gunoiul.
Personalul de la receptie este foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui montata o plasa de tantari , si sa se dea cu aspiratorul prin camera macar o data la 2 zile.
   Iuliana P. din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 02.08.2017 - 06.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil
   Petruța din Craiova
nota: 9.2
schedule sejur: 10.07.2017 - 14.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, curățenie, liniște, foarte aproape de gară, destul de aproape de plajă.
La parter se află restaurantul hotelului, unde se poate servi masa la preturi accesibile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemulțumiri.
   Carmen din Piatra Neamt
nota: 7.8
schedule sejur: 01.07.2017 - 08.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie (se lua gunoiul zilnic si se aducea hartie igienica), organizare, amablilitate personal, frigider marisor, f aproape de magazinul Lidl si chiar de lacul Ghiol (cu namol), statii de transport in comun aproape
Un mare + pentru cabinetele de tratament (proceduri)
thumb_down
Aprecieri negative:
S-a aspirat si lenjeria s-a schimbat abia dupa 5 zile, doar la cerere
Lipsa aer conditionat
   Dumitru din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.08.2016 - 23.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ma salvat frigiderul
thumb_down
Aprecieri negative:
Un gratar petru clienti
   Mihaela din Timișoara
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2016 - 27.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazată în dată de 20.07-27.07la acest hotel,am primit camera imediat.Curățenie impecabila,personal primitor,toată stima d-nei Stela.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu există nemulțumiri,daca s-ar putea pe balcon o măsuță mai mică.Recomand cu încredere acest hotel tuturor,este un hotel ideal și pt.cei ce au copii. Mulțumesc personalului pt.amabilitate.
   Mihaela-maria M. din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 22.08.2015 - 28.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazata la hotel Ovicris in luna august si am fost foarte incantata de acest hotel,am primit camera imediat ce am ajuns de la gara.Camera era f.frumoasa,personalul unitatii f.amabil,curatenia in camera impecabila,distanta de plaja destul de mica,lenjeria de pat a fost schimbata la 2 zile,la fel si prosoapele,gunoiul menajer a fost luat zilnic si tot zilnic s-a facut curatenie in camera.Va multumesc pt.cazare,sper sa vin si la anul.As dori sa fac o sugestie si anume daca s-ar putea pune o masuta in balcon.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista minusuri,imbunatatire:o masuta in balcon.
   Mirela din Bacau
nota: 7.8
schedule sejur: 22.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am facut rezervare telefonica, am primit un pret foarte bun de cazare si am trimis un aconto(seriozitate). Hotelul renovat are conditii de cazare foarte bune pentru cele 2 *.
Camera este spatioasa, are un frigider incapator, iar paturile sunt mari si comfortabile. Il recomand si altor turisti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi bine sa fie pusa o perdea la dus, ca apa sa nu se imprastie toata baia.
CONTACT UNITATE
Stela Chira
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,