Hotel Holiday din Eforie Nord grade grade grade

Eforie Nord, str. Republicii, nr. 45  
Nota 9 / 7 recenzii 10 - Excelent !
Mihaela din Sinaia

Un hotel foarte curat , foarte aproape de centrul stațiunii și de plaja. Totul la superlativ .

​Capacitate: 59 adulți și 18 copii în 28 spații de cazare
Hotel Holiday va ofera spatii de cazare pentru anul 2018 in camere:
camere duble.fara balcon (numai doi adulti),fara copii ( camera mai mica ,decit cea cu balcon ,pat.1,40 m latime).
camere duble cu balcon (cu un pat matrimonial,sau doua paturi de una persoana lipite) doi adulti + un copil,sun 11 ani,fara pat suplimentar
- suita doua camere,separate de un hol cu use, balcon.Una din camere este (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check cutie de valori
  • check foișor în curte
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check sală de conferințe
  • check sală de fitness
  • check sală de mese
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Iorgovan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.