adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Fortuna din Eforie Nord 3 grade grade grade

Eforie Nord , str. Aleea Perla, nr. 4  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
23 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 23).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10

Recenziile hotelului Fortuna din Eforie Nord


   Niculina I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.07.2017 - 10.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intr-un singur loc tot ce îti doresti si pentru adulti si in special pentru copii . Loc de joaca ,sport ,piscina ,masaj ... Super tare ...vom reveni
thumb_down
Aprecieri negative:
Televizorul o diagonala putin mai mare
Răspunsul unității:
Multumim mult, promitem sa ne dam silinta mai mult!!
   Angela din Braila
nota: 10
schedule sejur: 27.08.2016 - 03.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare ireprosabila personalul ok sefa dna Luana Balcan superba o persoana de cuvant mii de multumiri ne facem concediul de mai multi ani si santem foarte multumiti speram si 2017 sa ne gasim cu bine tot la acest hotel
   Cezar M. din Radauti
nota: 10
schedule sejur: 26.06.2016 - 03.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel numai bun pentru familie cu copii!
   Adriana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2016 - 22.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un concediu reusit. Ne-am simtit foarte bine. Cu siguranta vom reveni
   Adrian din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 16.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil, curat, diverse activitati pentru copii, o terasa frumoasa in exteriorul hotelului unde se poate sta seara la o discutie cu prietenii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Saltelele au o duritate foarte mare si destul de neconfortabile.
Lipsa locurilor de parcare. Sunt in jur de 10 locuri de parcare contra cost care in general sunt ocupate.
Răspunsul unității:
Multumim mult pentru indicatiile dumneavoastra!! Facem tot posibilul sa imbunatatim sesizarea privind duritatea saltelelor!! Referitor la locurile de parcare- am inchiriat de la Primaria Eforie 40 de locuri de parcare. Multumim mult!!
   Ionut I. din Craiova
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este super hotelul , am fost in 2014 si am vrut sa revin si anul acesta dar nu am gasit nimic liber in perioada concediului meu , il recomand
Răspunsul unității:
Multumim mult!! Profitati de Oferta Early Booking care se lanseaza in luna octombrie!! Va asteptam cu mare drag intotdeauna!!
   Daniel M. din Craiova
nota: 8
schedule sejur: 01.09.2014 - 07.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport pret/calitate bun
personal amabil
loc de joaca pt copii
sala de fitnes
piscina moderna
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta pana la plaja
Răspunsul unității:
Multumim mult pentru recenzia dumneavoastra!! Incercam sa compensam distanta pana la plaja cu piscina pentru adulti si copii!!
   Alice A. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 01.09.2014 - 05.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile , curatenia, pretul, ospitalitatea au fost toate de nota 10 , ne-am cazat imediat cand am ajuns adica ora 11 nu au fost problem.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele au fost ok , dar salteaua de pe pat a fost imposibil de dormit in ea, in rest totul este ok.
   Mihaela C. din Bucuresti
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 25.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locul de joaca pentru copii, curatenia in camere, gradinita pentru copii,momentele de distractie pentru copii.
Ar trebui mai multe cosuri de gunoi cel putin macar pe etaj unul .. Trebuie sa cobori pana jos daca nu ai unde arunca ceva mai voluminos (exemplu : cutie de pizza ) .
Per ansamblu nu mi-a placut ,se putea mai bine nu sa stau sa imi fac nervi dand explicatii receptionerei ,clar data viitoare n-am sa mai aleg locatia aceasta ! Numai bine ,sanatate !Sper sa va fie de folos .. Opinia mea !
thumb_down
Aprecieri negative:
De precizat ceea ce nu este scris pe site-ul official sau pe Turistinfo ..

Ajungi la hotel si esti anuntat ca nu te poti caza deoarece check-in-ul se face la ora 18:00 lucru care nu l-am mai intalnit .. Din cate stiu eu check-in-ul se face la ora 12-14 .. Iar chek-out-ul cu 2 ore inainte fata de check-in adica la 10-12 ..
Cum e sa ajungi la 12-13 si sa astepti pana la 14-16 ..

Piscina si aici eu va informez ca :
-intrarea la piscina NU se face pe baza unor bratari
- NU primesti prosop nici daca te milogesti de ei (am cerut prosop si mi s-a zis sa il folosesc pe cel de pe camera ,atunci am intrebat ok si dupa folosirea celor de la piscina primesc altele curate pentru baie ,categoric nu .. Pai .. Stai asa ,apa la piscina este sarata .. Ma duc sa ma spal si ma sterg cu acelasi prosop ?!?! Cum vine asta ?! trecem peste.. )
- NU se sare in piscina !! Pai de ce mai mergi la piscina sa stai martalog ?! Sau ..!? Nu stiu copii din familia mea sunt mai activi,sotul si prieteni nu vin sa se uite la piscina .. Vin sa se distreze ,daca ai deranja in vreun fel ai mai spune , daca ai deteriora ceva .. Dar nu poti sa interzici asta .. Si sa afli acest lucru tocmai cand ai ajuns acolo ... Urat,nu ?!
-programul la piscina este de la 8:00 -19:30
-Tot la piscina in ultima zi de cazare se facea o reparatie la scarile acelea metalice ,lucrari care din punctul meu de vedere nu se fac in timp ce turistul vine sa se relaxeze si tu vii cu bormasina .. Cabluri de curent pe langa piscina in conditiile in care erau copii acolo ,in conditiile in care m-am dus la receptie sa sesizez nemultumirea si teama ca n-ar trebui sa existe un fir de curent pe langa piscina ,domnisoara mi-a spus ca v-a incerca sa afle ce se intampla .. Dar evident n-a fost luata nici o masura .. Dupa un timp am intrat in piscina cu copii ,incercand sa evitam faptul ca se repara ceva la piscina si vad cablul acela in apa ,va intreb daca era putin ciupit ce se putea intampla ?! Am revenit plina de nervi la receptie,am intrebat daca s-a tinut cont de ceea ce spusesem ,nimic domnisoara parea picata din luna ...nici un rezultat ,oamenii la piscina munceau de zor :)) ( teoretic vorbind ) cablul era tot acolo,pana cand in pauza de tigara a muncitorilor matusa mea s-a dus si l-a strans .
De ce nu se fac aceste reparatii dimineata sau dupa ora 19:30 .. De ce naiba se mai inchide piscina atat de devreme ?!
...

Parcare nu exista si pe deasupra daca s-a parcat in spatele hotelului .. S-a cerut sa se mute masina de un domn chelios ,acesta ne-a spus ca acolo ar locui el si ca trebuie platita parcarea .. O tiganie.. (domnul astepta sa i se plateasca parcarea ?! )

Cardurile sunt magice ... Iti lasi telefonul la incarcat si cand te intorci ***surprizaaaa*** nu exista curent in camera daca esti plecat si cardul nu e lasat ``in priza`` si cum sa il lasi cand exista in tot hotelul doar 2 carduri de proba ,trebuie sa faci un dute-vino continuu cu cardul pentru ca nu ti-l pot lasa .. Si uite asa te enervezi ..in loc sa stai sa te relaxezi ..Si sa ti se mai opreasca si lumina la ora 6-7 dimineata cum am patit noi ,n-ai nici apa calda ,nici lumina ... :))

Cabinele de dus sunt necesare niste prosoape de picioare in baie ,nu poti sa iesi din dus si sa fie lac de apa pe jos si cand zic lac credeti-ma nu exagerez !

Patul suplimentar .. Telefonic am intrebat daca pentru un copil de 12 ani trebuie sa platesc si mi s-a spus clar nu,fara alte discutii desi telefonic am insistat cu acest aspect pentru ca cel mai mare copil din grupul nostru avea varsta de 12 ani si vroiam sa stiu ce sa spun si celorlalti daca platesc sau nu pentru copii lor .. La hotel mi s-a cerut sa platesc patul suplimentar ,ca ceea ce vorbisem la telefon era vorba despre patut pana in 3 ani ...iar daca pentru copii de 4-6 ani vreau pat suplimentar trebuie sa platesc.. Adica eu intreb de un copil de 12 ani si inteleg clar ca nu platesc si la hotel aud o noua versiune ,atentie la ceea ce vorbiti parerea mea eu n-am platit pentru ca stiu ce mi s-a spus si nu uit cu usurinta !
Categoric NU AM fost informati .. Despre reducerea la sezlonguri,bonuri valorice .. Am aflat in ultima zi ..
Răspunsul unității:
Buna ziua Dna. Covaci,

Inainte de toate, am dori sa va multumim pentru efortul depus de a ne indica anumite defecte prezente in hotelul nostru!

Echipa de management a hotelului analizeaza la fiecare sfarsit de sezon toate recenziile primite. Ca urmare, multe dintre neajunsurile semnalate de dvs. Au fost regandite sau sunt in proces de restructurare.

Procesul de check-in se va derula incepand cu ora 14:00, depinzand bineinteles de disponibilitate. Este posibil ca unele camere sa fie disponibile pentru check-in mai tarziu datorita oaspetilor ce au utilizat camera respectiva anterior. In general, ora de check-out a hotelurilor este nu mai devreme de 12:00; de precizat ca exista in unele hoteluri si optiunea preferntiala a oaspetilor de a face `late check-out`.

Intrarea la piscina nu se face pe baza de bratari, acest sistem a fost folosit doar in 2013. Drept urmare, am modificat informatiile hotelului nostru in ceea ce priveste accesul la piscina pe toate canalele de distributie pe care figuram.

Prosoapele si sezlongurile sunt furnizate gratuit de catre hotel dar in limita disponibilitatii. Ne pare rau ca ati intampinat probleme in acest sens, dar politica hotelului privind prosoapele prevede schimbarea la 2 zile a prosoapelor.

Regretam sa va dezamagim, dar saritul in piscina este interzis in majoritatea hotelurilor. Acest lucru se datoreaza faptului ca de cele mai multe ori exista oaspeti care sunt deranjati de apa care sare din piscina.

In ceea ce priveste parcarea, hotelul va asigura incepand cu sezonul viitor 20 de locuri de parcare in fata hotelului. In rest, spatiile de parcat sunt in functie de disponibilitate.

In ceea ce priveste cardurile, in niciun hotel din lume in care este folosit acest sistem nu exista curent electric in camera atunci cand cardurile nu sunt introduse. Ne pare rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o dar va asiguram ca acelasi lucru se va intampla oriunde veti merge si veti intalni acest gen de sistem.

Referitor la paturile suplimentare, puteti citi politica hotelului nostru pe website-ul hotelului. Ne pare rau ca nu ati fost informata dinainte sa ajungeti la hotelul nostru deoarece ar fi fost evitate aceste situatii neplacute.

Doamna Covaci, regretam ca ati fost pusa in niste situatii neplacute dar in acelasi timp va cerem sa intelegeti ca staff-ul nostru nu se poate abate de la politicile hotelului. In schimb, datorita feedback-ului primit de la dvs. Si alti oaspeti care ne-au impartasit opiniile si experientele lor, noi facem eforturi in mod constant de a ne perfectiona atat facilitatile cat si serviciile.

In cazul in care ne veti acorda o a doua sansa, va asteptam cu mare drag!

Va multumim!

Cu stima,
Echipa Hotel Fortuna
   Nicoleta Olga din Bistrita
nota: 9.2
schedule sejur: 15.07.2014 - 21.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Activități zilnice cu animatori pentru copii
-curatenie
-terasă
-spațiu de joacă pentru copii
thumb_down
Aprecieri negative:
Baie mai mica pentru camerele matrimoniale
   Leonard din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 05.07.2014 - 11.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Existenta spatiilor special amenajate pentru activitati cu copiii.
Existenta carucioarelor si a patutului pentru copil mic.
Cadou surpriza pentru cei care au ziua de nastere in perioada sejurului.
Reduceri pentru zona de pe plaja speciala pentru sezlonguri cu acces pentru carucioare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Realizarea unui drum mai scurt pentru acces plaja.
   Andreea din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La primele discutii pe email si telefonic mi s-au parut calzi, deschisi si doritori sa ofere informatii conform nevoilor clientului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dupa ce am primit email prin intermediul turist info cum ca sunt disponibile 3 camere in perioada dorita, am trimis un email in care ceream cateva informatii.
A treia zi cand am vrut sa achit si am si sunat la receptia hotelului, vazand ca in trei zile nu primesc niciun rapsuns la intrebarile pe care le-a trimis pe email.
Doamna nu a fost amabila, chiar mi-a spus ca nu mai are disponibile camerele si ca nu are ce sa faca, fara sa-mi ofere alta alternativa asa cum am rugat-o. A tot sustinut ca o colega a raspuns la email si ca nu stie ce s-a intampla incercand sa ma expedieze rapid.
Chiar ne doream un sejur de 6 nopti, 3 camere duble, la acest hotel, dar din pacate am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta.
Răspunsul unității:
Buna ziua Dna. Turlea,

In primul rand, am dori sa va multumim pentru timpul si efortul consumat pentru a semnala un defect al hotelului nostru.

Ne pare foarte rau ca a trebuit sa treceti prin experienta neplacuta pe care ati relatat-o! An de an, echipa noastra de management lucreaza continuu pentru a perfectiona serviciile si portofoliul de facilitati al hotelului. La sfarsitul fiecarui sezon, echipa Hotel Fortuna analizeaza toate recenziile primite si actioneaza in functie de situatie. Avem placerea de a va informa ca am restructurat departamentul de rezervari pentru a optimiza procesul de rezervare pe toate canalele disponibile. Speram ca in eventualitatea in care ne veti acorda o a doua sansa, serviciile noastre sa se ridice la asteptarile dumneavoastra!

Va multumim si va asteptam cu mare drag!

Cu stima,
Echipa Hotel Fortuna
   Cornel C. din Sibiu
nota: 7
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La 2 saptamani de la solicitarea mea de rezervare, am primit un fel de raspuns... jalnic
thumb_down
Aprecieri negative:
Amabilitatea lasa de dorit, cel putin la telefon.
Răspunsul unității:
Buna ziua Domnule Capalnas, Ne cerem scuze pentru intarzierea raspunsului. Va rugam sa nu fiti suparat pe noi. Promistem sa imbunatatim procedura!! Cu stima,
   Adrian din Targoviste
nota: 9
schedule sejur: 07.06.2014 - 10.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, la capitolul confort camere am dat 8, baia un pic cam mica, trebuie sa te `misti` cu grija mai ales daca ai 100kg sau peste, tv ul foarte mic, modelul `sport`. In rest totul f. Ok, hotel renovat recent, piscina este de 10+, la fel si curtea interioara.
   Sebastian D. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 20.06.2014 - 22.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii super ok, camerele curate , loc de joaca pt copii cu animatori. Totul super ok
   Hristescu M. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 12.06.2014 - 16.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazata la Hotel Fortuna
Sunt foarte satisfacuta din toate punctele de vedere
Curatenie amabilitate.
Va recomand cu incredete
   Gabriel M. din Brasov
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea nu s-a concretizat dar am fost informat in timp util ca unitatea este ocupata in perioda in care am solicitat cazarea.
   Aurelian R. din Ciorani
nota: 9.3
schedule sejur: 10.08.2013 - 17.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal cu bun simt,camere foarte confortabile la un pret mai mult decat acceptabil ,conditii minunate pentru copii
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pic mai mult interes de la doamnele cameriste in ceea ce priveste curatenia ,cu mai mult simt de raspundere nu superficial
   Izabela din Bucuresti
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raspunsul a fost rapid. Din pacate nu au fost camere la acest hotel.
   Diana Mihaela din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 21.06.2013 - 23.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel renovat, curat, potrivit pentru familiile cu copii (camera de joaca pentru copii mici si loc de joaca pt copii mai mari), se pot inchiria carucioare pt copii gratuit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Barul din incinta hotelului se deschide cam tarziu. Poate incercati sa serviti macar micul dejun in sistem catering.
   Madalina din Pitesti
nota: 9
schedule sejur: 01.09.2012 - 06.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera este destul de spatioasa, am avut patut pentru copil fara cost suplimentar, carucioare la receptie, un loc de joaca frumos.
Hotelul nu este chiar aproape de plaja (10 min de mers cu 2 copii mici).
curatenie se face zilnic, la 2-3 zile s-au schimbat prosoapele si lenjeria.
   Liliana E. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.06.2012 - 26.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comportamentul personalului in special al doamei gabriela si a domnului informatician de la bar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Trebuie asigurata si o alta cheie sau cartela pentru camera.
   Bogdan D. din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 04.07.2011 - 11.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul hotelului a fost foarte amabil, ma rog, mai putin cameristele, care ne-au vorbit la per tu, dar nu ne-am suparat.
Locatia e foarte buna pentru cei care nu dores doar hotel - plaja si retur, ci mai vor sa se si plimbe seara, sa mai faca si cumparaturi etc. In apropiere sunt multe restaurante si autoserviri (un fel de "impinge tava") unde se poate manca foarte bine, dar si o zona pietonala foarte animata si placuta, plina de comercianti in orice moment al zilei. Faleza e cam la 15 min de mers pe jos, un alt loc foarte placut pentru plimbari.
thumb_down
Aprecieri negative:
Serviciile puteau fi mai bune la banii platiti: patul nu era facut dimineata (am aflat ulterior de la cameriste ca se face numai la cerere ), iar prosoapele nu erau schimbate nici dupa 4 zile, a trebuit sa merg la receptie sa solicit acest lucru.
Apoi, confortul camerelor: tablia de la partea de la picioare a patului matrimonial statea gata - gata sa cada, se desprinsese din suruburi, la baie gura de evacuare cred ca era nitel infundata, ca ramanea mai permanent apa langa spatiul pentru dus.
CONTACT UNITATE
Luana Balcan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,