Hotel Apollo Ovicris din Eforie Nord grade grade grade

Eforie Nord, aleea Perlei, nr. 2 a  
Nota 9.42 / 40 recenzii 10 - Excelent !
Luminița din Bucuresti

Curatenie, liniște, mâncarea foarte bună, apa din piscina curată, personalul hotelului foarte amabil , tot sejurul a fost ok.. Cu siguranta o sa revenim!

​Capacitate: 224 adulți în 112 spații de cazare
Hotelul Apollo*** vine intampinarea tuturor turistilor care vor sa petreaca un concediu placut si relaxant pe litoralul romanesc!!

Prezentare Hotel Apollo*** Eforie Nord

Amplasat intr-un cadru natural , intr-o zona linistita aproape de centrul statiunii Eforie Nord, Hotel Apollo ofera turistilor posibilitatea petrecerii unui concediu placut si odihnitor la malul marii, fiind situat la numai cateva (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Stela si Roxana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.