Hotel Angely din Eforie Nord grade grade grade

Eforie Nord, str. Grivita, nr. 53  
Nota 8.71 / 23 recenzii 10 - Foarte bine
Ionut din Slatina

Hotelul este amplasat într-o zona liniștită și foarte aproape de plajă.

​Capacitate: 74 adulți în 33 spații de cazare
Hotelul Angely, situat in zona falezei, , va ofera cazare in camere dotate cu tv, minifrigider, aer conditionat, internet , telefon, baie proprie cu cabina de dus si uscator de par, balcon(mai putin 5cam. De la parter).
Dotari ale hotelului:
- parcare proprie(cu spatiu limitat-cu plata), spatiu de joaca amenajat pentru copii, terasa in curte cu piscina cu sezlonguri , spatiu verde cu bancute pentru (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check seif la recepție
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Iordan Angela
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.