adaugă o unitate turistică
search
date_range

Garsoniera Dya din Eforie Nord

Eforie Nord , aleea Cristal, nr. 5 - 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Grup

Recenziile garsonierei Dya din Eforie Nord


   Adina din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 23.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost excelent. Ne-am simtit ca acasa.
   Cristina din Ploiesti
nota: 7.3
schedule sejur: 13.08.2016 - 18.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera ok,suficient de mare si confortabila,curatenie atat in camera cat si in toata unitatea de cazare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi am rezervat camera care aparea in poze,am primit o alta fara a fi informati de aceasta schimbare.Nu am semnalat nemultumiri deoarece nu am considerat ca este necesar,camera primita desi mai mica,fiind suficienta pentru noi.
   Cristian din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 19.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera de dimensiuni generoase, confortabila bine echipata. Oferta de cazare este peste media pretului solicitat. Aproape atat de centru, magazine, terase cat si de plaja. Comunicarea cu proprietarul foarte buna. Cu siguranta a devenit prima noastra optiune in Eforie Nord. Recomandam cu placere.
   Andrei din Vaslui
nota: 8.5
schedule sejur: 15.05.2015 - 17.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Placut surprinsi cand gazda ne-a asteptat in gara cu masina persoanala pentru a ne conduce la locatie,
- locatie ultra centrala, dar pe o straduta linistita (cel putin in pre sezon),
- cladire noua in plina renovare,
- dotarile sunt exact cele prezentate in poze/descriere,
- camera imensa, balconul mare, televizorul mare, cada de baie cu boiler,
- zeci de magazine de alimentatie la 2 pasi, corner pizza este cea mai buna,
- recomandam cu placere si multumim pentru cazare.
   Ion V. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera este mare si curata,totul este nou,baia este mare si moderna plus un balcon super.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,