Casa Mirada din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Traian, nr. 32  
Cristi din Craiova

Personalul foarte amabil, prompt la razolvarea cerintelor clientilor, curatenie ireprosabila, camere oarte confortabile, racoroase. Ca distante, aproape de piata, centru si plaja. Referitor pret/calitate nimic rau de comentat, se vad schimbari in bine cu conditiile de cazare, mancarea oferita la restaurante, lasa de dorit administrarea plajei care a umplut plaja cu sezlonguri din care ca 20-30% sunt ocupate pe zi

​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare
Casa Mirada se situeaza in cartierul pietei la numai 7 minute de plaja, 10 minute de gara si lacul Techirghiol. Va punem la dispozitie 10 camere duble, triple curate si confortabile. Va punem la dispozitie o curte frumoasa unde va puteti relaxa la o bere rece si un gratar. Oferim cazare pe toate buzunarele. Ora intrare 11/ ora iesire 8:30.

Va asteptam cu drag!

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check terasă

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Marga Nicu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.