adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Maya din Eforie Nord

Eforie Nord , str. 23 August, nr. 9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Maya din Eforie Nord


   Elena din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 03.09.2016 - 05.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locul destinat copiilor, curatenia din camere, faptul ca daca se dorea se schimbau prosoapele zilnic si nu in ultimul rand discretia proprietarului care locuia in aceeasi cladire...
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu a, avut nemultumiri, nu a fost cazul.
   Felicia D. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 20.06.2013 - 29.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc deosebit de curat, gazde ospitaliere si prietenoase, liniste si nu in ultimul rand confortul pe care l-am gasit in unitate. Ca si distanta fata de principalele puncte de interes este foarte mica cca 10 minute de centrul statiunii!
   Andrei B. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2012 - 29.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand amabilitatea gazdelor. Minibarul in camera. Aerul conditionat fara alte costuri suplimentare. Frigider in unitate. Accesul la bucatarie. Camerele personalizate si decorate cu mobilier modern.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nici o obiectie .
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere si va mai asteptam cu mare drag!
   C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 01.07.2010 - 08.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda foarte buna si ospitaliera! Toate conditiile pentru o familie cu copii mici. Distanta mica fata de plaja. Ne vom intoarce cu placere! Multumim!
Răspunsul unității:
Va multumim pentru apreciere si cu mare drag va asteptam sa reveniti!
CONTACT UNITATE
Jeciu Oana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,