adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Grande din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Republicii, nr. 29  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Grande din Eforie Nord


   Lenuta din Galati
nota: 8.3
schedule sejur: 13.08.2012 - 17.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile din camera bune, camera e spatioasa si mobilata corespunzator.
thumb_down
Aprecieri negative:
La capitolul curatenie nu am fost foarte multumiti, iar faptul ca la baie cada de dus nu are cabina facea ca mereu sa fie apa pe jos si umezeala.
   Elena din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 16.07.2012 - 20.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In primul rand curatenia. In fiecare dimineata era facuta curatenie, erau schimbate prosoapele si era asezat patul.
In al doilea rand personalul unitatii (si ma refer aici doar la receptionere si personalul care se ocupa de curatenie) este foarte amabil si dornic sa te ajute.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui imbunatatite paturile. Desi mobila din camere este foarte ok, paturile scartaie ingrozitor. De multe ori ma trezeam noaptea din cauza scartaitului patului.
Daca personalul angajat este foarte ok, proprietarii nu depun nici un efort sa te simti bine venit ci din contra, tot timpul aveam impresia ca deranjam.
   Gabriel Z. din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 21.08.2011 - 26.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1-personalul foarte amabil.
2-curatenie zilnica in camere.
3-aer conditionat ok.
4-mobilier nou si bine intretinut in camera.
5-automat de cafea la receptie.
thumb_down
Aprecieri negative:
1-aerisirea de la baie nu are ventilator si nu face fata.
2-lipsa unei perdele de dus duce la scurgeri de apa in exces pe jos.
CONTACT UNITATE
Rusu Bogdan
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,