adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Denisa din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Freziei, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Denisa din Eforie Nord


   Mihaela C. din Barlad
nota: 10
schedule sejur: 22.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia si liniste . Ideal pt familii cu copii
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemultumiri. Totul a fost cum e prezentat .
   Luminita S. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactata. Macar daca ni se spunea ca nu mai sunt locuri.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare. Primeste inclusiv un sms prin care este anuntat ca are o cerere de rezervare in asteptarea raspunsului. In cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Ion D. din Galati
nota: 9.3
schedule sejur: 14.06.2015 - 21.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o locatie frumos amenajata atat la interior cat si la exterior.Camerele sunt spatioase, foarte bine ingrijite cu absolut orce te-ai dori si ai avea nevoie intr-o vacanta.Curtea este frumos amenajata cu foarte multe flori .Despre gazda ce sa mai zic , totul la superlativ.Face nea Nicu un gratar.... De acum inainte imi doresc sa vin cel putin de doua ori pe an.
   Raluca D. din Frasin, Suceava
nota: 9.8
schedule sejur: 27.08.2011 - 31.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Casa Denisa este un loc deosebit datorita amabilitatii si caldurii cu care proprietarii ei stiu sa te intampine (ne-au asteptat la gara la 6:30 dimineata! ! ! ). Am petrecut 5 zile acolo, timp in care nu ne-a lipsit nimic. Camera a fost comoda si le oferim un plus imens pentru curatenie si pentru baie. Drumul pana la plaja se face in 15-20 de minute, numai bine pentru inviorarea de dimineata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din punctul nostru de vedere, niciun inconvenient.
CONTACT UNITATE
Nela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,