adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Strava din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Mihail Sadoveanu, nr. 15  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.3/10 Excelent !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.8
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:8.8
monetization_on Prețuri:9.5
location_on Localizare:9

Recenziile casei de vacanță Strava din Eforie Nord


   Nicolae Gabriel din Dr Tr Severin
nota: 8.2
schedule sejur: 23.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, in centru, loc de gratar.
thumb_down
Aprecieri negative:
Imaginea tv trebuie inbunatatita, internetul sa fie gratis, si aer conditionat in camere.
Răspunsul unității:
Multumim si va asteptam cu drag, cât privește imaginea tv s a remediat defecțiunea.
   Petru din Tg Mures
nota: 9.3
schedule sejur: 15.08.2016 - 23.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spatii generoase, confort, condiții, bune, gazda, d-na Paula ok.
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam cu drag.
   Robert Gabriel din Calan
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2016 - 20.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, doamna foarte amabila, baie in camera, relativ aproape de mare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mi-ar fi placut ca internetul sa fie inclus in pret. (nu ca ar fi scump 15 lei /sejur, dar eu zic ca era un plus sa fie direct inclus)
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam !
   Ionut C. din Sibiu
nota: 9.7
schedule sejur: 26.06.2016 - 02.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, camere foarte spatioase si curate.
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte cald in camerele de la etaj. Ar trebui AC.
Răspunsul unității:
Multumesc frumos pentru aprecieri. Va pup si va mai asteptamcu drag Paula
   Toma B. din Targoviste
nota: 9.3
schedule sejur: 06.07.2013 - 12.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele sunt primitoare, apa calda non stop, gratar.
Umbra in curte, camere cu paturi foarte spatioase.
Totul a fost foarte bine.
CONTACT UNITATE
Paula
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,