adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Lyz din Eforie Nord

Eforie Nord , str. 23 August, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Lyz din Eforie Nord


   Adina Liana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.06.2017 - 14.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este curat, utilat cu tot ce trebuie si spatios, iar Lidl-ul din fata blocului a fost extraordinar. Ne-am simtit foarte bine si o sa revenim cu drag! Recomand!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am, totul a decurs conform asteptarilor
Răspunsul unității:
Va multumim tare mult si ne bucuram ca v ati simtit bine la noi ! Va mai asteptam la noi cu drag!
   Dorina din Buzau
nota: 10
schedule sejur: 01.06.2017 - 06.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Multumim mult pentru gazduire , ne-am simtit foarte bine . Am avut un concediu placut aici si vom reveni cu siguranta !!
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca v ati simtit bine si va mai asteptam cu mare drag la noi!
   Danton C. din Johannesbufg
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2016 - 03.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost ok, împărțirea apartamentului pentru 4 femei si 2 copii si accesoriile foarte bune
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic mai mult de adăugat la apartament, noua ne -a placut
Răspunsul unității:
Va multumim !!!
   Andrei din Ramnicu Valcea
nota: 7.8
schedule sejur: 23.06.2016 - 30.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este curat, mobilat, aproape dotat cu toate cele necesare.
Doua sisteme de aer conditionat, in doua camere, care fac fata foarte bine caldurii de afara.
Situat vis-a-vis de lidl, ceea ce este un avantaj.
5-6 minute cu masina pana la plaja, 10 minute de mers pe jos pana in centrul orasului.
Proprietarii sunt ok, de treaba.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusuri nu am, doar faptul ca e la etajul 3 (ultimul etaj) si ca pe timpul noptii se face destul de cald, si nu poti lasa aerul conditionat pornit; i-as sfatui pe proprietari sa puna unul dintre AC-uri pe hol, ca sa poata racori intregul apartament, chiar si pe timpul noptii.
Tot ca o sugestie ar fi dotarea apartamentului cu un filtru de cafea / cafetiera.
Răspunsul unității:
Va multumim frumos pt sugestiile facute!!!
O sa incercam sa tinem cont de ele.Va asteptam cu drag si la anul!
CONTACT UNITATE
Lupu Ana Luiza
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,