adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Terramont din Durau 3 grade grade grade

Durau , str. Principala, nr. 268  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Terramont din Durau


   Silvia din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 22.06.2017 - 25.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea gazdelor face toti banii! Multumim frumos pentru tot!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi utile niste plase la ferestre ( cel putin camera in care am stat nu avea ) - a trebuit sa vanam niste muste, care intrau inevitabil. Inca un frigider ar putea aduce un plus de confort - consider ca este insuficient cel actual, avand in vedere numarul total de locuri de cazare ale unitatii. A nu se interpreta ca fiind o nemultumire - este doar o sugestie de imbunatatire.
   Ramona din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 27.04.2016 - 28.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare excelenta, pensiunea este primitoare cu utilitatile aferente(apa calda, caldura, curatenie).
Gazda foarte receptiva si primitoare oferindu-ne explicatii si indrumare asupra locatiilor de vizitat.
Vom reveni cu drag!
   Adrian din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 15.10.2014 - 22.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare excelenta, curatenie, apa calda, peisaj. Gazda foarte amabila, cu foarte mult respect si bun simt.Incercati,nu veti regreta.
   Valy P. din Iasi
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii unitatii foarte receptivi.
   Mariana din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 22.07.2013 - 28.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune cocheta, o doamna amabila si comunicativa, atenta cu turistii, un ambient placut care te imbie sa mai revii cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
O
CONTACT UNITATE
Sterea Costica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,