adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea La Martin din Durau 4 grade grade grade grade

Durau , str. Ceahlau  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 10/10 Excepțional !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:10
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici

Recenziile pensiunii La Martin din Durau


   George din Galati
nota: 10
schedule sejur: 27.12.2016 - 30.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, locatia, decorarea intregii vile ++.
thumb_down
Aprecieri negative:
Internet doar la parter. Apa in calorifere uneori prea fierbinte, aer uscat.
   Valentina D. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 30.11.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Minunat!
Curatenie exemplara, mancare de nota 10, gazde discrete si atente, zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am stat mult prea putin!
   Ionel din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 05.11.2016 - 06.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort deosebit, calitate superioara la la toate ingredientele unei cazari comfortabile
   Gabriel D. din Constanta
nota: 8.7
schedule sejur: 05.08.2016 - 08.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea in general. Foarte bine echipata, o tinuta demna de 4 stele/margarete.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din pacate prestatia personalului a ramas datoare
   Ovidiu Madalin C. din Fetesti
nota: 9.8
schedule sejur: 17.08.2014 - 19.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune foarte frumoasa, aflata foarte aproape de punctele de plecare in Ceahlau. Proprietari amabili si foarte bine informați. Micul dejun a fost excelent.
Răspunsul unității:
Va multumim!
Va asteptam cu drag oricand!
   Marcel Ioan din Moldoveni Neamt
nota: 8.5
schedule sejur: 30.08.2012 - 02.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este excelenta. Ne-am simtit in siguranta intr-o locatie foarte curata si dichisita.
   Gianina din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 12.05.2012 - 13.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confort, relaxare (spa), mancare deliciosa, personal extraordinar de atent, curatenie, sunt numai cateva dintre atributele pensiunii.
CONTACT UNITATE
Gabriela Axinia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,