adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Alexa din Durau 2 grade grade

Durau , str. Principala, nr. 360  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Alexa din Durau


   Lucian M. din Roman
nota: 9
schedule sejur: 21.07.2017 - 23.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat. Bucătărie bine utilată. Peisaj. Gazda primitoare. Excelent pentru grupuri.
   Alexandru din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 01.12.2016 - 03.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda de nota 20.
Curatenie peste tot.
Peisaj de neuitat.
O sa revenim inapoi cat de curand.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem nimic de reprosat ba chiar cuvinte de lauda.
Răspunsul unității:
Va multumim! Va asteptam oricand cu cel mai mare drag!
   Daniel Narcis din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 10.06.2016 - 13.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O oaza de liniste si relaxare intr-un cadru de poveste. Gazde minunate si pozitive
   Andrei din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 22.04.2016 - 24.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortabil, cald, bucataria utilata cu tot ce e nevoie. Proprietarii ne-au asteptat la o ora destul de tarzie (~23:30) pentru cazare, ne-au ajutat cu mici chestii care ne-au lipsit (lemne pentru pornit gratarul, etc) si nu ne-au facut sa ne simtim nici o clipa "tinuti sub observatie".
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiul cam mic
- Scarile spre etajul 1 si spre mansarda putin dificile
- Apartamentul se afla la mansarda (al 2-lea nivel) ceea ce face urcatul si coboratul cu copii mici putin cam dificil pentru cei care nu vin la munte pentru a urca :) - De preferat a se lua camerele de la etajul 1 pentru copii sub 2 ani.
   Raluca Z. din Targu Neamt
nota: 9.8
schedule sejur: 20.09.2014 - 21.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii bune de cazare. Gazde primitoare si amabile. Curatenie si liniste.
CONTACT UNITATE
Fam. Toderașc
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,