adaugă o unitate turistică
search
date_range

Complex Turistic Arted din Durau 3 grade grade grade

Durau , str. Zona Releu, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile complexului turistic Arted din Durau


   Cecilia Mirela din Slobozia
nota: 9.5
schedule sejur: 23.12.2016 - 26.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atentia si amabilitatea fata de turisti.
Răspunsul unității:
Va multumim mult pentru timpul pe care l-ati acordat pentru a ne da un feed-back.
   Robert Viorel P. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2016 - 26.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii de calitate, buna organizare;
   George I. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2014 - 27.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal super, tinar si dezinvolt, discret in momentele necesare, toate una peste alta: excelent, vom reveni.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nelegat de personal, ma adresez administratorului nu ca pe un repros doar ca detaliu tehnic de retusat: ap 23, unde am fost cazati, apa se scurge pe sub cadita de la dus,restul ok.
   Catalin A. din Bacau
nota: 8.3
schedule sejur: 24.12.2014 - 28.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost un sejur minunat dar cu cateva minusuri pe care sper sa le remedieze pana anul viitor.
Recomand cu caldura aceasta pensiune, mai ales celor care au copii
Sunt extraordinare persoanele care au grija de copii si stiu cum sai implice in diferite activitati
cu siguranta vom reveni
   Luciana T. din Vaslui
nota: 8.8
schedule sejur: 30.12.2013 - 03.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este locul ideal de a merge pentru relaxare si deaseamenea este de apreciat faptul ca se organizeaza o multitudine de evenimente (caraoke, tiroliana, tir cu arcul), gazda este de nota 10, mereu atenta si fff sociabila ,mancarea este buna, camerele arata ireprosabil, va recomand cu toata increderea sa mergeti
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,