adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mikelis International din Curtea de Arges 3 grade grade grade

Curtea de Arges , str. Negru Voda, nr. 20  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Mikelis International din Curtea de Arges


   Popa din Curtea De Arges
nota: 10
schedule sejur: 16.02.2017 - 18.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine primiti si tratati.Atentie deosebita.Mii de multumiri!
   Gheorghe Ioan din Vad
nota: 9
schedule sejur: 30.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat,personal cu bun simt,
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
Răspunsul unității:
Multumim pentru ca a-ti ales sa va cazati la noi si va mai asteptam cu placere.
   Ovidiu din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 21.04.2016 - 23.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal primitor, receptiv la sugestii, dornic de a face sejurul cat mai relaxant. Una din problemele cele mai presante in zona-parcarea- realizata printr-o implicare ce merita multumirile noastre.
Este o zona interesanta, vie, iar spre dupa amiaza si seara este incredibil cat de liniste poate fi intr-un loc plin de forfota dimineata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic special sau vadit deranjant. Gazde primitoare,rezolva orice neajuns aparut.Poate ar fi bine de rezolvat un acces direct la un mini frigider, nu reaparat in camera.
   Ioana M. din Zalau
nota: 9.7
schedule sejur: 10.10.2015 - 11.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune frumoasa cu o gazda foarte amabila.In camere si bai era foarte curat,toate camerele sunt dotate cu TV-LCD diagonala mare.Noaptea este liniste ne-am odihnit cu totii foarte bine.Am fost cazati doar o noapte ,un grup de 21 de persoane adulti si elevi.Pentru copii Domnul Jidovu a montat inca un router pentru o receptie perfecta a wi-fi.A fost foarte serviabil ,chiar am fost rasfatati putin.Pensiunea se incadreaza in totalitate la cele 3 stele,serviciile gazdei de 5 stele.Cu siguranta o sa mai revenim.Pensiunea este la 300-500 de metri de Biserica Domneasca si 1,5 km Manastirea Argesului.O recomand tuturor CU incredere!!
   Dan din Focsani
nota: 10
schedule sejur: 28.07.2015 - 29.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, curate, cu aspect placut.
- personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Marian T. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.05.2015 - 25.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal ospitalier , amabil
Curatenie in camera
Răspunsul unității:
Multumesc pentru aprecieri.
   Liliana P. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 09.05.2015 - 10.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Desi pensiunea este situata adiacent cu piata orasului a fost liniste dupa ora 19 iar locatia nu a deranjat.
Ca pozitie, pensiunea este in centrul orasului la 5 minute de Biserica Domneasca si Muzeul de istorie.
Proprietarii au fost foarte amabili si ne-au oferit tot ce am dorit in plus in camera: veioza, prelungitor, incarcator baterii. Raportul calitate /pret este foarte bun.
Răspunsul unității:
Suntem bucurosi ca v-ati simtit bine in pensiunea noastra .Va mai asteptam cu placere.
   Mirela C. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste, atentie din partea personalului.
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere si va mai asteptam si cu alte ocazii in unitatea noastra.
   Traian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2014 - 11.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare fara probleme ;
personal ospitalier ;
conditii de cazare foarte bune.
   Carmen din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.10.2012 - 08.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am apreciat ospitalitatea gazdei, linistea si locatia foarte buna a pensiunii.
CONTACT UNITATE
Jidovu Mihai
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,