adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ovidiu din Crisan 4 grade grade grade grade

Crisan , str. Delta Dunarii  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Ovidiu din Crisan


   Daniela din Beveren Belgium
nota: 8
schedule sejur: 18.06.2017 - 21.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
După citirea la unele comentarii in privința pensiunii eram cam îndoiți.... Am avut o vacanta foarte buna, atât doamna Nicoleta cat si restul personalul au fost foarte amabili și săritori să ne îndeplinească toate dorințele. Mâncarea a fost foarte bună și variata. Pentru noi a fost o vacanță frumoasa și recomandam acesta pensiune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate o saltea mai bună in rest a fost totul bine
   Gheorghe T. din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 02.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt curate, vederea din balcon te face sa vezi intreg pontonul si vapoarele care traverseaza Dunarea.
Personalul a fost dispus sa imi ofere informatii legate de zona Crisan si sa imi recomande plimbarile aferente.
   Andreia Mirela din Bucuresti
nota: 5.7
schedule sejur: 13.08.2016 - 16.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele si aspectul in general.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul - slab pregatit, aproape nimic traditional, doar borsul de peste a fost gustos. Multe feluri de mancare din meniu lipseau.
- Servire foarte lenta, multa delasare, se asteapta foarte mult pana se aduce comanda si de multe ori chelnarii nu sunt ocupati.
- Personalul - Proprietarul nu ne-a adresat nici macar un " buna ziua" pe parcursul a 4 zile, nu a schimbat niciun cuvant cu noi, ceea ce da dovada de lipsa de bun simt. D-na Nicoleta a reusit sa incaseze de la noi cu 100 lei mai mult decat trebuia, atentie la tarife !
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Tariful.
Notă TURIST INFO: Tariful.

Răspunsul unității:
Stimata doamna
Ati fost informata asupra faptului ca taxa la Padurea Letea precum si cea de intrare in Rezervatie sunt
extra ,nu sunt incluse in pachetul turistic pe care dvs ati avut bunavointa sa-l cumparati,asa ca nu intelegem supararea dvs.
Meniul in luna august este destul de bogat,aest lucru fiind in interesul nostru.
   Françoise din 1752 Villars Sur Glane
nota: 7.5
schedule sejur: 30.07.2016 - 02.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscine, tranquillité, découverte du Delta en bateau
thumb_down
Aprecieri negative:
Nourriture peu variée, pas très fine...
   Miruna-loredana E. din Medgidia
nota: 8.8
schedule sejur: 01.05.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii sunt foarte amabili si atenti la solicitarile turistilor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie de imbunatatire: Atentia angajatilor la servirea mesei.
   Emilia P. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 12.02.2014 - 19.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Calatoria pe Dunare si sejurul au fost de neuitat, pensiunea este bine pozitionata iar camerele oferite cu vedere la Dunare au fost confortabile si curate. Preparatele de peste i-au placut mult sotului meu si am pescuit cateva zile pe unul din canalele Dunarii. Gazdele ne-au intampinat si ne-au condus la pensiune, si au fost alaturi de noi cu informatii legate de sat si de zonele locale.Restaurantul si barul pensiunii este bine dotat, iar foisorul din centrul curtii ne-a oferit linistea atat de specifica locului.
   Filip R. din Pitesti
nota: 9.3
schedule sejur: 07.02.2014 - 16.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sejurul nostru a fost foarte placut la Pensiunea Ovidiu, am mancat o saramura de peste buna, gazdele sunt primitoare, iar camerele sunt curate si bine dotate. Sper ca in vara sa putem sa mai venim inca odata cu un grup mai mare de prieteni.
   Marian din Ploiesti
nota: 8.3
schedule sejur: 24.06.2013 - 27.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Domnul si Doamna foarte serviabili au facut tot ce au putut sa avem un sejur excelent.
Angajatii deasemenea foarte saritori atat cu vorba cat si cu fapta
CONTACT UNITATE
Dandoczi Nicoleta / Ovidiu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,