Pensiunea Karla din Crisan

Crisan, str. Crisan, nr. 10  
Berthold din Bucuresti

We had very friendly and warm hosts the meals were delicious and voluptous even though a conversation was difficult, we could manage all they took us to beautiful places in the Delta

​Capacitate: 10 adulți și 4 copii în 5 spații de cazare
Pensiunea Karla se află într-o zonă mirifică din inima Deltei Dunării, integrată
perfect în natură, la 40 de minute cu barca de localitatea Murighiol.
Pensiunea oferă condiţii ideale de recreere şi relaxare, servicii de calitate şi
confort, în camere elegante, cu mobilier nou şi balcon, ideal pentru grupuri de prieteni sau in familie, oferind intimitatea dorita.
La noi puteţi servi (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check piscină
  • check plata cu cardul
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check seif în cameră
  • check sobe de teracotă
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Rus Cristian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.