Pensiunea Casa Ada din Crisan grade grade

Crisan, str. Principala, nr. 60  
Gheorghe din Constanta

Totul.Camera curata,intima si cel mai important cu aer conditionat.In ceea ce priveste meniul,desi alcatuit din peste,a fost nemaipomenit.Personalul foarte dragut,amabil si oricand la dispozitia oaspetilor.Ne-am simtit foarte bine si cu siguranta vom reveni.

​Capacitate: 24 adulți în 12 spații de cazare
Pensiunea, de constructie foarte recenta, la standarde europene, se afla amplasata pe partea dreapta a localitatii Crisan, la nr. 60, in apropierea confluientei canalului Sulina cu Dunarea Veche.

Pentru cazarea si a celor mai pretentiosi oaspeti pensiunea dispune de :
- 13 camere cu 2 paturi care pot fi facute pat matrimonial fiecare cu baie proprie, aer conditionat, televizor Lcd, cablu Tv, internet (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check râu în curte
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Gelu Costea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.