adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Luisa din Craiova 3 grade grade grade

Craiova , str. Caracal, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Luisa din Craiova


   Lucia din Galati
nota: 9
schedule sejur: 23.06.2016 - 25.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia,camera,aer conditionat,racitor in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobilier cam vechi, intrerupator defect baie,ferestre mici
   Laszlo Csaba din Brasov
nota: 7.3
schedule sejur: 21.04.2015 - 22.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intr-adevar raportul pret calitate este ok.
Amabili.
Citind insemnarile altor clienti nu ma asteptam la parcare amenajata dar la fata locului am putut parca fara probleme.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am prins o zi de primavara dar depsebit de rece seara. Ei bine dupa o perioada de functionare, caldura a fost oprita iar peste noapte a fost frig.
Masa de dimineata este `f.subtire` si asta nefiind un gurmand.
   Remus B. din Brasov
nota: 9.2
schedule sejur: 22.11.2014 - 23.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea foarte aproape de centru, personalul foarte serviabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea.
   Adela din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 16.10.2014 - 19.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
The hotel is within a 15 minutes walk distance the center of the town in a nice neighborhood. The staff are very friendly. The atmosphere is nice and welcoming. The restaurant is rustic and the food is very good. They have tasty home made bread. The rooms are well furnished making you feel more like at home than in a hotel.
thumb_down
Aprecieri negative:
The door lock, the bed sheets and the shower had a few little problems.
   Gilbert G. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 20.05.2013 - 24.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este ok, ospitalieri, te simti ca acasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara frigider in camera.
CONTACT UNITATE
Cristina
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,