adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila La Playa din Costinesti 2 grade grade

Costinesti , str. Faleza Soarelui, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei La Playa din Costinesti


   Mircea P. din Sannicolau Mare Timis
nota: 9.7
schedule sejur: 09.08.2017 - 14.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie excelenta...clar este locatia cu cel mai bun view la mare din Costineti si daca tinem cont si de marimea balcoanelor ,respectiv terasei in cazul meu, poate cea mai bune vedere la mare de pe litoral
- proprietarii si personalul foarte atenti
- raportul pret-conditii oferite imbatabil
-...sigur la anu' vom reveni
   Eduard Daniel din Ramnicu Valcea
nota: 9.2
schedule sejur: 01.07.2016 - 04.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja(de asta am ales-o),balcon cu vedere spre mare
Camera destul de racoroasa cu usa deschisa,problema a fost ca se auzeau manelele chiar si aici
Cu parcarea nu este nici o problema
Doamna foarte amabila,ne-a lasat in camera pana la ora 12
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi utila o veioza langa pat
Altceva nu am de reprosat
   Sorin din Arad
nota: 9.5
schedule sejur: 08.08.2015 - 17.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Priveliste minunata,camere ok, personal amabil
   Marian P. din Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 05.08.2014 - 11.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia excelenta,priveliste minunata,liniste,intr-adevar nu ai nevoie de aer conditionat,camerele sunt racoroase. Conducerea si personalul foarte amabilli. Recomand cu incredere tuturor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Frigiderele din camera cred ca nu racesc prea bine.
   Corina C. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 10.07.2014 - 17.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Persoanal foarte amabil
aproape de plaja
bucatarie utilata cu tot ce trebuie
super ok!
   Mariana din Braila
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.07.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut o rezervare pentru doua camere pe turist info.Conform informatiilor primite pe mail trebuia sa sun pentru confirmare. Am revenit pentru confirmare ferma pentru o singura camera dar nu mi s-a raspuns..ulterior am primit un apel spunandu-mi ca mai au libera doar o camera de la parter fara balcon(pe site toate camerele au balcon si sunt camere duble cu pat matrimonial).La intrebarea mea :Dar daca onoram rezervarea pentru cele doua camere unde ne cazati?..raspuns din partea casei.`Intr-un apartament..Dar noi nu am solicitat apartament..si nici nu doream sa stam la comun..in fine nu am inteles..mi se pare ca nu sunt tocmai corecti si rezervarea o faci degeaba..primul venit..primul servit..la fata locului..nu este atat de sigura rezervarea!!
   Mariana M. din Braila
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Promptitudine maxima!!
   Marius Alin G. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.07.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Tipic romanesc ! Am sunat sa rezerv pentru 2 nopti ,vineri si sambata,si raspunsul a fost ca nu inchiriaza numai 2 nopti in wekend ...se asteptau sa vina lumea buluc peste ei pentru 5 nopti minim ...
Pe site nu scrie acest lucru !
Culmea sambata cand au vazut ca nu au clienti m-au sunat ei .....
Seriozitate zero !
Răspunsul unității:
Nu ne amintim de Voi dar Stilul nostru nu este cel care-l descrieti, am rezervat si pentru o noapte.
Nu stim cu cine ati vorbit.
   Olteanu I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.06.2013 - 30.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rafinament. Seriozitate, vedere spre mare si epava super, intr-un cuvant super relaxare si o vedere care cu siguranta te va face sa te intorci.
CONTACT UNITATE
Stan Florica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,