adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Cosmin din Costinesti

Costinesti , str. Gradinilor, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.7/10 Excepțional !
9 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(9 recenzii din 9).

record_voice_over Personal:9.9
insert_emoticon Servicii:9.6
lightbulb_outline Curățenie:9.9
weekend Confort:9.9
monetization_on Prețuri:9.9
location_on Localizare:9.2

Recenziile vilei Cosmin din Costinesti


   Andrei H. din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 03.08.2017 - 09.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atitudinea proprietarilor si a personalului, curat, modern, elegant.
   Emanoil D. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2017 - 03.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cu un grup de persoane24 adulți plus copii personalul a fost de nota10+++curățenia ce sa mai spun merita toți bănuții, totul foarte ok . Sigur nu găsiți defecte, normal pt oamenii 'obisnuiti"nu mofturosi cu pretentii
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic. Simplu și corect merita toți banii.
   Cristian G. din Ipotesti
nota: 10
schedule sejur: 14.07.2017 - 17.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera relaxanta, liniştită.
Terasa acoperita, curăţenia din camere şi din curtea hotelului, parcarea proprie.
Bucătăria exterioara hotelului, utilata complet ne-a oferit posibilitatea de a pregăti micul dejun si chiar o cina copioasa cu prietenii.
Personalul a fost receptiv la solicitările noastre; am fost îndrumaţi sa servim masa la cea mai buna terasa deschisa anul acesta în Costineşti (meniul şi servirea a fost de nota 10).
   Andrei P. din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 20.08.2016 - 26.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este noua si foarte curata
Personalul este foarte amabil si foarte prietenos
Situata central aproape si de centru si de plaja
Confort 4 stele, gradina superba
Baie in camera aer conditionat wifi
Se face curat zilnic in camera
Raport pret calitate: este foarte foarte ieftin luand in considerare ce confort este
thumb_down
Aprecieri negative:
Lenjeria de pat se schimba o data la 5 zile
   Sorin Cosmin din Sighișoara
nota: 8.7
schedule sejur: 22.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Terasa mare, camera frumos aranjata, totul impecabil.
   Florin din Sibiu
nota: 10
schedule sejur: 10.09.2016 - 15.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aer conditionat
Curatenia
Defapt nu am ce spune ca totul a fost super.

As propune in bucatarie sa utilati cu un prajitor de paine.

PS: Am stat pana la urma inca o noapte in plus adica 6 nopti deoarece mi-a placut foarte mult locatia si gazda.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui cutitele ascutite mai des in rest nu am ce reprosa defapt si asa nu e ceva foarte rau.
   Anca din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Wi fi, aproape de plaja, camera extrem de curata, mobilier modern, personal implicat, curtea f frumos amenajata, gratar si bucutarie utilata, atmosfera de vacanta si conditii de cazare peste asteptari.
   Loredana din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 31.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o locatie extraordinara, aproape de centrul distractiei potrivita tinerilor cat si familiilor cu copii! Totul este nou si foarte curat.Un colt de rai este si terasa amenajata in curtea vilei! Totul este de nota 10+! Personalul este de calitate superioara dand dovada de mult profesionalism!
   Andra din Barlad
nota: 9.5
schedule sejur: 25.06.2016 - 27.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, mobilier nou, aerul conditionat si frigiderul din camera, proprietarii amabili, care au raspuns prompt solicitarilor noastre, amplasarea vilei e intr-un loc linistit, ferit de galagia statiunii.
CONTACT UNITATE
Lupu Mariana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,