adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Catrini din Costinesti

Costinesti , str. Gari, nr. 65  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Catrini din Costinesti


   Daniela din Craiova
nota: 8
schedule sejur: 07.08.2017 - 11.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja si de centru
- curte frumoasa, racoroasa, plina de pomi
- in mare parte a fost liniste, cu exceptia trenului dimineata (in timpul noptii niciodata nu l-am auzit); dar stiam ca este aproape de calea ferata, deci nu a fost o surpriza, a fost ceva la care ne asteptam
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa la dus trecea frecvent de la rece la fierbinte, cu greu gaseam un loc de mijloc; acest lucru era cel mai evident la orele la care mai era cineva la pensiune
Răspunsul unității:
Multumim, vom remedia!din pdv al serviciilor sunt doar cele enumerate pe site, nimic in plus nimic in minus, curatenia cred ca a fost, la asta chiar tinem, dar nu intram sa facem in camere curat pe timpul sejurului, pentru ca vrem sa evitam discutiile cu unii turisti, mai putin increzatori.totusi daca cineva a cerut nu cred ca d-ra care se ocupa de camere a refuzat, cel putin mie nu m-i s-a spus nimic, si ar fii fost foarte bine sa se semnaleze lucrul acesta , pentru ca doar prin comunicare si intelegere putem rezolva lucrurile.Multumim inca odata !
   Viorica C. din Ramnicu Valcea
nota: 8.7
schedule sejur: 30.07.2017 - 04.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curtea cu multa verdeata, racoare si liniste, apartamentul in care am stat a fost racoros chiar fara aer conditionat, apa calda non sto, baia spatioasa cu cada , frigiderul a fost cu congelator ceea ce a fost super, paturile mari.Am avut parte de intimitate, in sensul ca nimeni nu ne-a deranjat .Am avut la dispozitie doua camere, una cu o canapea destul de incapatoare in care au dormit 3 persoane si una cu un pat matrimonial de 200×180 si o dormeza de doua persoane, care a ramas nefolosita , noi (doi adulti si bebelina de 1 an si 3 luni )am dormit in patul matrimonial.Pe hol am avut loc pt servit masa.In curte este foisor, gratar, loc amenajat cu ghiuveta si aragaz.Totul a corespuns descrierii de pe site, ba chiar a fost mai placut decat in imagini.Am facut poze dar am uitat sa fac la cam in care am stat noi, insa e exact ca in poza de pe site.Per total a fost ok avand in vedere ca este si aproape de plaja, 10 min de mers pe jos .
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi fost si mai ok daca am fi avut la dispozitie ceva ustensile pt curatenie ,avand in vedere ca pe perioada cazarii se aplica autogospodarirea, ( ex.matura , faras, mop cu galeata) am primit un mop dar fara galeata, iar in baie se face apa multa pe jos avand in vedere ca nu sunt in jurul cazii perdele antistropire, robinetii cam ruginiti, la ghiuveta din camera cu canapeaua merge foarte greu scurgerea si ar fi fost super daca ar fi fost si un argaz, in apartament, ceva doar cu plita .In camera cu doua paturi este mobila cam veche, de unde probabil si un miros de vechi, salteaua are arcurile lasate si sunt adancituri in ea.
Răspunsul unității:
Multumim, incercam sa remediem deficientele, mobila este intradevar mai veche, dar de lemn , nu de pfl, saltelele insa sunt noi,si nu au arcuri, plita, nu putem pune in camera, avem curte mare cu aragaze, oricum noi incercam sa multumim pe toata lumea,
   Gabriela din Resita
nota: 9.7
schedule sejur: 05.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E aproape de plaja
- in camera era racoare
- se putea sta pe balcon
- e o zona linistita
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost o defectiune la dus insa s-a remediat
   Alexandru din Bacau
nota: 9.7
schedule sejur: 29.07.2012 - 06.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, oaza de relaxare, racoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ceva curatenie in plus, dar in rest ok, chiar si la asta daca nu esti foarte pretentios.
Răspunsul unității:
Multumim, si vom remedia toate nemultumirile!
CONTACT UNITATE
Catrini
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,