adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Calutul de Mare din Costinesti

Costinesti , str. Albatrosului, nr. 15  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Calutul de Mare din Costinesti


   Luminita din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine, camera a fost foarte curata si dotata cu wifi, frigider, tv si aer conditionat.
- pensiunea este foarte aproape de mare;
- gazde foarte primitoare si amabile;
- raport pret/calitate excelent.
   Georgian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 02.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este foarte aproape de plaja;
- Raport pret calitate foarte bun;
- Personalul pensiunii foarte ospitalier si amabil.
P.S. Recomand ciorba de afumatura "specialitatea casei"!
   Catalin M. din Galati
nota: 9
schedule sejur: 08.08.2013 - 13.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
De la pensiunea faci 5 min. Pana la plaja de la epava.
Pensiunea este curata, linistita si gazdele sunt amabile si mereu la dispozitia clientilor.
Doamna Angela (gazda) o gospodina de nota 10.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lenjeria de pat schimbata macar o data la 3 zile.
Locul de joaca pentru copii aproape inexistent.
   Diana D. din Baicoi
nota: 10
schedule sejur: 30.04.2011 - 02.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super gazda, foarte primitoare si prompta cu tot ce am avut nevioie.
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost o mica problema cu apa calda. . .
Dupa 5 minute se oprea apa calda la noi in camera si isi revenea dupa 10 minute. Cred ca avea o problema instantul care incalzea apa sau nu era suficienta presiune.
CONTACT UNITATE
Receptie Pensiune
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,