adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Zibileanu din Costinesti

Costinesti , str. Tineretului, nr. 25  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Zibileanu din Costinesti


   Victor G. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 07.07.2017 - 10.07.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am avunt neaparat nevoi, dar pe viitor ca si sugestie, cred ca bucataria este slab utilata.
   Cristina Adriana din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 05.06.2017 - 12.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sunt foarte incantata ca am facut rezervare la aceasta locatie si ca am cunoscut gazdele, niste oameni minunati . Plusuri ar fi multe.....in primul rand pentru cei care au copilasi mici sau pentru cei care vor sa gateasca exista o bucatarie cu "de toate" si cand spun asta ma refer dela lingurite pana la pahare, oale, cratite, etc. Camerele sunt foarte faine si dotate (baie cu aerisire) cu necesarul ce iti poate conferi confortul casei tale (in cazul in care acasa nu ai palate :))) ) Camerele sunt toate la parter iar in fata fiecarei camere este o masa cu scaune si umbrela unde poti manca sau relaxa dupa o zi calduroasa si departe de aglomeratie. Inca un plus il constituie distanta foarte mica pana la plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusuri legate de locatie nu pot sa spun ca sunt ....m-am simtit ca acasa. Da, se pot face imbunatatiri oriunde dar consider ca pentru pretul cerut conditiile au fost excelente.
   Cristian Cosmin O. din Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 08.08.2013 - 14.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja
-gazda super, ne-a permis sa ne lasam bagajele dupa eliberarea camerei la ora 12:00 pana la ora 20:00 cand am avut tren, ne-a permis sa facem un dus chiar dupa ce practic nu mai eram cazati acolo, super gazda! :)
   I. din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 16.08.2010 - 23.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O gazda cu zambetul pe buze si atitudinea pozitiva a dat o stare de bine si o dispozitie buna ceea ce te face sa revii si la anul.
thumb_down
Aprecieri negative:
La camera double, baia ar trebui pozitionata in partea dulapului si un pic mai mare, este loc si de dulap.
CONTACT UNITATE
Zibileanu Elvira Franziska Elisabeth
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,