adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Mititelu din Costinesti

Costinesti , str. Garii, nr. 47  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Mititelu din Costinesti


   Ionut din Campina
nota: 9
schedule sejur: 11.07.2016 - 13.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja (5 minute), aproape de centru (parc de distractii maxim 10 minute) si totusi liniste si pace. Camera racoroasa, la fel si in curte la umbra casei sau vitei de vie. Noi am mers la costinesti mai mult pentru relaxare decat pentru soare si apa marii, asa ca am reusit sa combinam racoarea meselor din curte cu plaja fierbinte :).
thumb_down
Aprecieri negative:
Ora de check-out e cam matinala, dar pentru cei ce vin special pentru apa si razele diminetii, e ok.
   Marius C. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 17.08.2015 - 20.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Esti lasat sa faci ce vrei iar daca se strica ceva din vina turistului sau al copiilor nu este nici o problema
thumb_down
Aprecieri negative:
Unu sau doua routere pt internet
   Ioana din Campina
nota: 8.2
schedule sejur: 10.08.2013 - 16.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost multumiti de conditii, nu am fost deranjati, deci una peste alta parerea este pozitiva in afara de un singur aspect (nu faceti rezervari pe internet) faceti-le la telefon ca sa fiti siguri ca o sa le aveti. noi asa am facut.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru cuvintele frumoase va mai asteptam cu bratele deschise,va asiguram ca si rezervarile online vor fii active.


Cu Stima Casa Mititelu.
   Karola din Timisoara
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 08.08.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Rezervarea facuta pe internet nu a fost valabila pentru ca in realitate nu erau camere libere. Rezervarea a fost facuta in 30.07 si am fost anuntata de acest amanunt in 01.08 fara a ne oferi o alta alternativa.
Răspunsul unității:
Ne cerem scuze pentru acest lucru, insa va asiguram ca de acum in colo toate rezervarile, cele telefonice cat si cele facute pe internet vor fii valabile.


Cu Stima Casa Mititelu.
CONTACT UNITATE
Nicu Mititelu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,