adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Kalu din Costinesti

Costinesti , str. Marii, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
11 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(9 recenzii din 11).

record_voice_over Personal:9.9
insert_emoticon Servicii:9.6
lightbulb_outline Curățenie:9.1
weekend Confort:9.4
monetization_on Prețuri:9.2
location_on Localizare:9.8
Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Kalu din Costinesti


   Gabriel Marin din Tîrgu Mureș
nota: 10
schedule sejur: 09.07.2017 - 16.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera, amplasarea, distanta fata de mare
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce reproșa totul a fost perfect asa cum ne-am dorit
   Anca din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 05.07.2017 - 09.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitatea proprietarei, curatenia, curtea frumos amenajata, apropierea fata de plaja .
thumb_down
Aprecieri negative:
Putine probleme cu scurgerea la chiuveta.
   Vlad din Suceava
nota: 8.3
schedule sejur: 21.06.2017 - 29.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona destul de linistita, aproape de plaja, de magazine, de centru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din cand in cand venea un miros neplacut de canalizare de la scurgerile din baie.
   Irina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.06.2017 - 09.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camera.in baie . Liniste. Gazda foarte primitoare .aproape de plaja, de magazine.
   Alexandra din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 01.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locul este foarte dragut amenajat, cu spatiu verde si terasa minunata, acoperita - se poate face o cafea, o omleta, exista frigider acolo, iar mesele sunt foarte mari .

Camerele sunt foarte curate, dotate cu tot ce le trebuie - spatiu pentru asezat hainele, frigider , tv .

Gazdele sunt minunate, motiv pentru care in fiecare an revin la aceasta locatie, de 2 sau 3 ori pe sezon.
   Oana din Ramnicu Valcea
nota: 9.7
schedule sejur: 29.08.2016 - 03.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambianta placuta, racoare, promptitudinea serviciilor oferite
   Oana D. din Ploiesti
nota: 9.3
schedule sejur: 19.07.2016 - 28.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia aproape de plaja, loc pt gratar si servit masa in curte
thumb_down
Aprecieri negative:
Scurgerea foarte proasta la dus
Răspunsul unității:
Va mulțumim pentru recenzia dv.si ne cerem scuze pentru neplăcerea creata de scurgerea de la duș,dacă ne informați despre aceasta problema am fi remediat imediat
   Nicolae din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 22.07.2016 - 27.07.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Multumit
   Florin Liviu din Arini Jud Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 10.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La Casa Kalu te simti ca acasa la tine nu te deranjeaza nimeni . E placut si relaxant.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate pe viitor aer conditionat pe timpul nopti e cam cald
Răspunsul unității:
In urma sugestiei dvs. Va anuntam ca in unitatea noastra au fost montate aere conditionate ,astfel incat clientii nostrii sa aiba parte de tot confortul.Va asteptam cu drag !
   Alina din Zalau
nota: 9.3
schedule sejur: 07.07.2015 - 12.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Per ansamblu a fost foarte bine, pret bun, gazda foarte primitoare.
Răspunsul unității:
Va multumim ca ne ati ales si ne bucuram ca va ti simtit bine la noi.Va asteptam oricand cu mare drag !
   Alexandru C. din Arad
nota: 9.2
schedule sejur: 02.09.2013 - 12.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de plaja principala si terase, camere ok, curte frumoasa cu mult spatiu verde in comparatie cu pensiunile vecine, terasa cu bucatarie ok, nota generala in raport pret/calitate: 10
CONTACT UNITATE
Calu Laura
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,