adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Costinesti Megalux din Costinesti 3 grade grade grade

Costinesti , str. Garii, nr. 109  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei Costinesti Megalux din Costinesti


   Bogdan Teodor S. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 24.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut un sejur minunat in aceaste locatie care este aproape de plaja,circa 4-5 min mers lejer.Totul in camera este nou,camera spatioasa,baie destul de mare,gazde foarte simpatice si serviabile,camera protejata de soare de o bolta de vita-de-vie,nu am avut nevoie de aer conditionat.Cel mai important este ca a fost liniste,fara muzica data la maxim sau turisti galagiosi.Per total raportul calitate /pret a fost cel mai bun,in final ,dupa reducere,platind 60 ron/noapte.Nu cred ca am fi putut obtine nicaieri asemenea conditii pt acest pret.Cu siguranta vom reveni!
   Liviu din Botosani
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu m-am cazat deoarece nu s-au respectat termenii rezervarii!ne-am inteles la 2 camere duble pe 5 nopti si mi s-a oferit doar una,deoarce ,cealalta a fost data pentru altcineva pe 10 nopti,fara a fi anuntat in prealabil!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nerespectarea cerintelor clientului.
Răspunsul unității:
Atit am avut liber,atit am putut sa-i dau la telefon,nici macar nu a fost nevoie sa trimita avansla,iar in privinta faptului ca le-as fi dat altora pe zece zile,abereaza
CONTACT UNITATE
Vasile Bârzu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,