Pensiunea Belvedere La Cristina din Corbeni grade grade

Corbeni, sat Corbeni, nr. 69 B  
la aproximativ 16.7 km de centrul localității Lacul Vidraru
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

   Adrian A din Bucuresti
nota: 8.33
schedule sejur: 03.02.2018 - 05.02.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare bune, saltea relaxanta, TV cablu, apa calda boiler, papuci de unica(!) folosinta in camera; idee interesanta la toaleta din curte
thumb_down
Aprecieri negative:
Zgomot centrala electrica se aude uneori din apartamentul in care am fost cazat, imbunatatiri la gratarul din foisor, identificare cauza umezeala(!) in livingul de langa bucatarie, este necesara o solutie de inchidere/incalzire a camerei de relaxare pt a putea fi folosita si pe timp rece
Răspunsul unității:
Iti multumim Adrian pentru observatii,
Zgomotul o sa il reducem deja avem un plan.
Umezeala .. O mare problema sa speram daca o sa avem o partie de sky in zona si o sa mearga caldura in sala de mese non stop atunci nu o sa mai fie umezeala.
De gratar stim, are cateva luni de cand l-am construit si nimic nu iese perfect din prima, in primavara o sa rezolvam si acolo.
Cu stima
   Norbert din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2016 - 17.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc exceptional,gazda primitoare,privelistea nemaipomenita,foarte multumit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este.
Răspunsul unității:
Iti multumim Norbert si va mai asteptam pe la noi !
Cu stima.
CONTACT UNITATE
Cosmin Pirvu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.