adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ion din Constanta

Constanta , str. Ion Corvin, nr. 43B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.1/10 Excelent !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:9.4
insert_emoticon Servicii:8.8
lightbulb_outline Curățenie:9.6
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.4
location_on Localizare:8.6
Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Ion din Constanta


   George Razvan S. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 24.08.2017 - 28.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a decurs corect si frumos inca de rezervare. Am fost contactat si mi s-a confirmat pe un ton foarte frumos ca suntem asteptati. Proprietarii sunt niste oameni care te fac sa te simti ca acasa, chiar indata ce intri pe poarta. Conditiile super, pozele sunt reale si locul e plin de verdeata, te simti ca intr-o gradina botanica. :) Ne-am simtit foarte bine! Recomand sincer.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Gabriela din Galati
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2017 - 30.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, atmosfera de familie. Gazdele sunt niste oameni minunati, ne-au facut sa ne simtim foarte bine in vacanta noastra petrecuta aici. Cu siguranta,vom reveni.
Răspunsul unității:
Multumim pentru apreciere,si va asteptam sa reventi
   Livia din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 16.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea proprietarilor, curatenie maxma, locatia buna (doua statii de masina pana la tomis mall), zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Intr-adevar, se intra in camera. Nu este asa mare problema, dar as fi apreciat sa ne fi anuntat prealabil.
- sugestie de imbunatatire: ar fi binevenit un aragaz/facilitati pentru a gati (pentru sejururile mai lungi turistul are in vedere aceste criterii in selectarea cazarii), sapun la baie.
- o mica neintelegere a fost cu pretul camerei. Cand am facut rezervarea pe site cu o saptamana inainte camera fara baie era 50 lei (fiind extrasezon), cand am sunat pentru confirmare (cu o zi inainte de sejur) pretul era modificat la 60 lei. Insa a fost in regula pana la urma. A meritat. Raportull calitate-pret este unul bun din punctele de vedere mentionate anterior :-)
   Ionel din Pitesti
nota: 7
schedule sejur: 17.08.2016 - 20.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linişte,curat...în general bine.
   Gabriela din Galati
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2016 - 29.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E o locație de vis! Un adevărat paradis al florilor!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am!
   Laura H. din Petroşani
nota: 9.5
schedule sejur: 20.06.2015 - 27.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte mulţumiţi pe toată perioada cazării. Condiţiile sunt excelente, gazdele primitoare,curăţenie exemplară, iar transportul public asigură deplasarea ieftin şi rapid.
   Ionut S. din Targoviste
nota: 6.8
schedule sejur: 02.05.2015 - 04.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil si suficient de dragut.
A fost liniste pe perioada cazarii,deci n-o sa intampinati zgomote ciudate :D
Funny part - In baie exista un gemulet insa are iesire la zid nu la lumina cum ne-am astepta ,presupunem ca este un defect de proiect insa pensiunea se remarca prin acest mic artificiu :D
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista prosop in baie,personalul unitatii se justifica prin faptul ca fiecare turist trebuie sa il ceara insa noi credem ca el ar trebui sa fie,atunci de ce ne-ar mai da apa calda si toate cele ?
Au calorifere insa presupunem ca fac economie pentru ca acestea nu au pornit in intervalul in care am fost cazati.
Un alt amanunt este faptul ca au intrat in camera fara sa anunte cand noi am fost plecati sa vizitam imprejurimile,amanunt destul de deranjant in conditiile in care nu am fost anuntati.
Răspunsul unității:
Buna ziua. Dorim in primul rand sa va multumim pentru ca ati ales sa va cazati la pensiunea noastra cat si pentru recenzia postata ulterior incheierii sejurului. Fiecare parere este important pentru noi, tocmai pentru a reusi sa venim de fiecare data cat mai bine in intampinarea nevoilor turistilor ce aleg ca unitate de cazare pensiunea noastra.
In ceea ce priveste micul artificiu despre care vorbeati atunci cand ati facut referire la geamul de baie, tinem sa precizam ca nu este un defect de proiect. Este vorba de casa aflata in vecinatate si de distanta foarte mica dintre cei doi pereti. Insa, chiar si in acest context geamul isi pastreaza utilitatea comunicand cu exteriorul.
Cu privire la aspectele mentionate de dumneavoastra in legatura cu furnizarea de caldura si accesul in camera fara ca acest lucru sa fie anuntat, tinem sa aducem urmatoarele lamuriri. Nu este vorba de economisire ci de o avarie la sistemul de incalzire, care a intampinat, datorita unei conjuncturi nefavorabile probleme in vederea solutionarii cat mai rapide. Acesta este si motivul pentru care a trebuit sa se faca accesul in camere de urgenta, fara acceptul dumnevoastra in prealabil. Ne cerem scuze pentru acest incident desfasurat pe parcursul mai multor zile insa accesul in camere s-a facut pentru constatarea sigurantei camerelor si a dotarilor acestora precum si pentru constatarea sigurantei bunurilor clientilor, toate acestea pentru o buna desfasurare a sejurului celor cazati in unitatea noastra. A fost un incident trecator, care a fost solutinat, aceste probleme semnalate de dumneavoastra urmand sa nu mai apara si in viitor.
Multumim pentru parerile dumneavoastra obiectiv si constructiv exprimate.
CONTACT UNITATE
Dna Violeta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,